21 Δεκ 2012

Κρατική τηλεοπτική σαβούρα

Αντικομμουνιστική σαβούρα στην ΕΤ1

«Αντίο σύντροφοι», «Παράδεισος επί της Γης», «Καλημέρα Λένιν», «Τι απέγιναν τα όνειρά μας», 

είναι μερικοί από τους τίτλους της αντικομμουνιστικής σαβούρας που σερβίρει η ΕΤ1 στους τηλεθεατές της τις τελευταίες μέρες. 

Ο,τι πιο αισχρό, ό,τι πιο κατασκευασμένο σε βάρος του σοσιαλισμού που γνωρίσαμε, έχει παρελάσει από την οθόνη της κρατικής τηλεόρασης, με το φερετζέ της επιστημονικοφάνειας και της προσωπικής μαρτυρίας. 

Είναι αδίστακτοι, αλλά δείχνουν και την πραγματική τους έγνοια. 

Είκοσι και πλέον χρόνια μετά τις ανατροπές, εν μέσω κρίσης του σάπιου καπιταλισμού, κλιμακώνουν τη συκοφάντηση του σοσιαλισμού, για να ξορκίσουν τους φόβους τους.

*
Το παραπάνω κείμενο, δημοσιεύεται στον σημερινό "ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ".
Με την ευκαιρία, θα ήθελα να συμπληρώσω, κι εγώ με την σειρά μου, τα κάτωθι.

Όσοι είμαστε ... κάπως μεγάλοι, θυμόμαστε πολύ καλά, ότι παρόμοιες "εκπομπές" ή "έργα" ήταν το κλου της ΥΕΝΕΔ !
Της κρατικής δηλαδή τηλεόρασης της χούντας !
Βλέπει κανείς καμιά διαφορά ;
Προφανώς και όχι.

Και ύστερα, καμώνονται τάχα μου και δήθεν, ότι τους πειράζει η άνοδος της Χ.Α. !
Ή κάνουν πως δεν μπορούν να το ... εξηγήσουν !
 

20 Δεκ 2012

Υποκριτές

Με αναστεναγμούς ανακούφισης υποδέχτηκαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ και ΣΥΡΙΖΑ την απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να μην συμμετέχει τελικά η βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Ε. Ζαρούλια, στην ελληνική κοινοβουλευτική αντιπροσωπεία στο Συμβούλιο της Ευρώπης ! 

Με μεγάλη ικανοποίηση και ακόμα μεγαλύτερη υποκρισία άπαντες με μια φωνή δήλωσαν: 

- «Δεν έχει θέση στο Συμβούλιο της Ευρώπης» !

Για να δούμε, κατ΄αρχή, τι στο καλό (άλλο ήθελα να γράψω, αλλά ...) είναι αυτό το ... περιβόητο Συμβούλιο της Ευρώπης.

Το Συμβούλιο της Ευρώπης - καμία σχέση με το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο - θεσμοθετήθηκε το 1949 και εδρεύει στο Στρασβούργο, στη Γαλλία.
Οταν ιδρύθηκε δε δέχτηκε τη συμμετοχή των τότε σοσιαλιστικών χωρών, γι' αυτό και ονομάστηκε «Συμβούλιο του ψέματος».

Σήμερα, έχει 47 κράτη - μέλη, μεταξύ των οποίων και 21 χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Στις 9 Αυγούστου 1949 η Ελλάδα προσχώρησε ως το 11ο κράτος - μέλος στο Συμβούλιο της Ευρώπης.

Δεν αποτελεί όργανο της ΕΕ, καθώς ο ρόλος του είναι διακριτός, ωστόσο και τα 27 κράτη - μέλη της συμμετέχουν και στο Συμβούλιο της Ευρώπης.
Ενας παραγκωνισμένος και απαρχαιωμένος θεσμός, που από το 1989 αποκτά ξανά ρόλο, προκειμένου να λειτουργεί ως θεματοφύλακας, ως κέρβερος των αντιδραστικών αλλαγών στις πρώην σοσιαλιστικές χώρες.

Το Συμβούλιο της Ευρώπης συνθέτουν:
  • Η Επιτροπή Υπουργών, αποτελούμενη από τους 47 υπουργούς Εξωτερικών των κρατών - μελών ή τους αναπληρωτές τους στο Στρασβούργο (Επιτροπή Μονίμων Αντιπροσώπων). Συνεδριάζει σε υπουργικό επίπεδο μία φορά το χρόνο (το Μάη ή το Νοέμβρη) και σε επίπεδο αναπληρωτών σε τακτική βάση. Είναι το βασικό όργανο λήψης αποφάσεων του Συμβουλίου. Διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην επίβλεψη εκτέλεσης των αποφάσεων που εκδίδει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
  • Η Κοινοβουλευτική Συνέλευση, αποτελούμενη από 636 μέλη (318 τακτικά και 318 αναπληρωματικά), προερχόμενα από τα 47 εθνικά κοινοβούλια. Συνέρχεται τέσσερις φορές το χρόνο. Εχει συμβουλευτικό ρόλο και μπορεί να απευθύνει μη δεσμευτικές συστάσεις προς την Επιτροπή Υπουργών. Η Ελλάδα εκπροσωπείται στη Συνέλευση από 14μελή κοινοβουλευτική αντιπροσωπεία (7 τακτικά - 7 αναπληρωματικά μέλη).
  • Η Σύνοδος των Τοπικών και Περιφερειακών Αρχών.

Σ΄αυτό λοιπόν το Συμβούλιο, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ και ΣΥΡΙΖΑ, βροντοφωνάζουν ότι η Χρυσή Αυγή και η εκπρόσωπός της, δεν έχουν θέση !
Όμως, κάνουν πως ξεχνούν ποια είναι η ... θέση του Συμβουλίου αυτού !
Μια θέση, που την γνωρίζουν πολύ καλά.
Θέση εξίσωσης του φασισμού με τον σοσιαλισμό-κομμουνισμό !

Κι όχι μόνο θέση, έχει και δράση, για να μην πούμε ότι ανέλαβε εργολαβικά να διεκπεραιώσει τη βρώμικη αυτή υπόθεση για λογαριασμό της ευρωενωσιακής λυκοσυμμαχίας και του καπιταλισμού συνολικά που μοχθεί, σκυλιάζει, να σπιλώσει, να αμαυρώσει τον σοσιαλισμό που γνώρισε η ανθρωπότητα.
 
Να τον ταυτίσει με τη μαυρίλα του φασισμού-ναζισμού, διαγράφοντάς τον έτσι, μαζί και όσα λαμπρά κατόρθωσε προς όφελος των λαών, ανάμεσά τους η καθοριστική συμβολή του στη συντριβή του ναζισμού, απ' τις εργατικές λαϊκές συνειδήσεις ως προοπτική, ως τη μόνη προοπτική για τη λαϊκή ευημερία.έση, που την γνωρίζουν πολύ καλά.

Ώστε λοιπόν δεν έχει θέση η Χ.Α. σε ένα τέτοιο μόρφωμα ;
Μα, αν δεν έχει ΕΚΕΙ θέση, που αλλού έχει ;
Όχι μόνο έχει θέση, αλλά και είναι αυτό που λέμε, "γύρισε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι" !

Η υποκρισία τους δεν έχει όρια.
Συκοφαντούν τον σοσιαλισμό, τον εξισώνουν με τον φασισμό-ναζισμό, χώρες-μέλη της ΕΕ δοξάζουν τους συνεργάτες των ναζί και την ίδια ώρα διώκουν αντιφασίστες αγωνιστές και αποκαθηλώνουν αντιφασιστικά μνημεία, εμποδίζουν τη δράση Κομμουνιστικών Κομμάτων, απαγορεύουν σύμβολα...

Καλλιεργούν το έδαφος για την ενίσχυση μορφωμάτων τύπου Χρυσής Αυγής.

Και μετά ... τάχα μου και ... δήθεν, διαμαρτύρονται για τη συμμετοχή της Ζαρούλια στο Συμβούλιο της Ευρώπης. 
Αυτοί, οι στυλοβάτες, οι θιασώτες και απολογητές ενός συστήματος που γεννάει μαζί με όλα τα άλλα εκτρώματα και το φασισμό και το ρατσισμό. 

Σα δεν ντρέπονται ...

«Απο τη πόλη έρχομαι..» (Και καλά κριτική κατά του..Marx!)



Διαβαστε...σοβαρη κριτικη(!!), κατα του Μαρξ, στο Βημα! Ειναι οντως γελοια τα..συμπερασματα που φτανουν οι νεοφιλελεδες προκειμενου να δικαιολογησουν την ηττα του συστηματος τους!

«Εδώ και τέσσερα χρόνια το όνομά του πλανιέται πάνω από την Ευρώπη ως φάντασμα. Το «Time» και το «Newsweek» τού αφιέρωναν το 2009 εξώφυλλα με προτροπές («ας τον ξανασκεφτούμε») και διαβεβαιώσεις («είμαστε όλοι σοσιαλιστές τώρα»). Διαπρεπείς καθηγητές, όπως ο Νουριέλ Ρουμπινί, έβρισκαν το 2011 ότι «εν μέρει είχε δίκιο ότι η παγκοσμιοποίηση, η ασύδοτη χρηματοπιστωτική διαμεσολάβηση και η αναδιανομή πλούτου και εισοδημάτων σε βάρος του εργατικού δυναμικού προς όφελος του κεφαλαίου θα μπορούσαν να οδηγήσουν τον καπιταλισμό στην αυτοκαταστροφή». Οταν το καλοκαίρι του 2012 η γερμανική τράπεζα Sparkasse ζητούσε από τους πελάτες της να επιλέξουν μεταξύ δέκα διαφορετικών εκδοχών εκείνη που θα κοσμούσε τη νέα έκδοση της πιστωτικής της κάρτας, η δική του γενειοφόρος μορφή πλειοψηφούσε θριαμβευτικά.

Από εκείνη την αποφράδα Δευτέρα της 15ης Σεπτεμβρίου 2008, οπότε η Lehman Brothers κατέληξε στα χέρια των θεραπόντων της αμερικανικής οικονομίας, κάθε λογής δημοσιολόγοι, οικονομολόγοι, πιστοί και αμφισβητίες της οικονομίας της αγοράς έρχονται τακτικά αντιμέτωποι με το ερώτημα αν ο Καρλ Μαρξ είχε τελικά δίκιο. Καθώς, όμως, οι απανταχού της Δύσης «Αγανακτισμένοι» διόλου διατεθειμένοι φαίνεται να είναι να κάνουν πράξη την επαναστατική απάλειψη του συστήματος, εμμένοντας σε ζητήματα δικαιοσύνης και ισότητας, οι ανησυχούντες μάλλον θα έπρεπε να αναρωτιούνται περισσότερο μήπως δεν ήταν ο ίδιος ο Μαρξ, αλλά ένας ελάσσων μαρξιστής που δικαιώνεται τελικά, με έναν αιώνα καθυστέρηση. Γιατί εκείνος που μίλησε πρώτος για πρακτικές επιδιώξεις σε βάρος των θεωρητικών, για μεταρρύθμιση του συστήματος αντί της βίαιης κατάλυσής του, δεν ήταν ο δάσκαλος, αλλά ένας μαθητής του, ο Εντουαρντ Μπερνστάιν.

Ποιος Μαρξ;

Ο Καρλ Μαρξ (1818-1883) μπορεί να επιστρέφει, συνήθως όμως δεν διευκρινίζεται ποιος ακριβώς Μαρξ είναι αυτός – ο οπαδός της οικονομικής αιτιοκρατίας, ο επαναστάτης του «Κομμουνιστικού μανιφέστου» ή ο αμείλικτος κριτικός των δομικών ελαττωμάτων του καπιταλισμού; Η οικονομική σκέψη μετά το 2008 δέχθηκε (έστω και απρόθυμα) να μπολιαστεί ξανά με κάποιες δόσεις κεϊνσιανισμού, δεν έδειξε, όμως, οποιαδήποτε τάση αποδοχής των δικών του υποδείξεων. Τα πολυπληθή κινήματα «Αγανακτισμένων» σε Ευρώπη και Αμερική μπορεί να χρησιμοποίησαν την εικόνα του ή τη συνθηματολογία των κληρονόμων του, ουδέποτε όμως εξέφρασαν τη διάθεση να σπάσουν τις αλυσίδες τους. Οχι, η αλήθεια είναι ότι ο Καρλ Μαρξ εκτιμάται σήμερα για μια συμβολή η οποία ουδέποτε στην πραγματικότητα ξεχάστηκε: υπήρξε ο πιο οξυδερκής και πλήρης κριτικός του καπιταλισμού σε επίπεδο πολιτικής οικονομίας, αναδεικνύοντας με ακρίβεια τόσο τα επιτεύγματα όσο και τις δομικές στρεβλώσεις του. Αν, όμως, περιμένει κανείς από τον δάσκαλο πρακτικές συμβουλές και οδηγίες για το εδώ και το τώρα, είναι καταδικασμένος να απογοητευθεί.

«Είναι εξαιρετικά προβληματικό να αναρωτιόμαστε τι θα είχε πει ο Μαρξ ή ο Πλάτωνας σήμερα – και μετά να το επινοούμε» μας εξηγεί ο Ντόναλντ Σασούν, καθηγητής Συγκριτικής Ευρωπαϊκής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Κουίν Μέρι του Λονδίνου και συγγραφέας του έργου αναφοράς «Εκατό χρόνια σοσιαλισμού – Η δυτικοευρωπαϊκή Αριστερά στον 20ό αιώνα» (εκδ. Καστανιώτη). «Ο Μαρξ, για παράδειγμα, δεν λέει και πολλά για τις κρίσεις του καπιταλισμού. Και το είδος καπιταλισμού που έχουμε σήμερα είναι πολύ διαφορετικό από εκείνο της εποχής του, ειδικά όσον αφορά τον βαθμό της χρηματοπιστωτικής τροπής της διεθνούς οικονομίας, γεγονός που δεν θα μπορούσε να είχε προβλέψει – και, για την ακρίβεια, δεν το προέβλεψε. Για τον Μαρξ, οι τράπεζες ήταν σημαντικό στοιχείο της κεφαλαιοκρατίας επειδή ανακύκλωναν τις αποταμιεύσεις σε επενδύσεις. Στις μέρες μας, αυτό αποτελεί μικρό μέρος της δραστηριότητάς τους – διαφορετικά δεν θα βρισκόμασταν, άλλωστε, στο χάος που βρισκόμαστε σήμερα».

Ποιος Μπερνστάιν;

«Σήμερα ούτε καν η τροτσκιστική Αριστερά δεν μιλά για ένοπλη επανάσταση» έλεγε ο αριστερός αρθρογράφος του βρετανικού «Independent» Οουεν Τζόουνς τον Ιούλιο του 2012. Οντως, μεταξύ των πολυάριθμων αιτημάτων που καταγράφηκαν πέρυσι από μέσα ενημέρωσης όπως το περιοδικό «Bloomberg Businessweek», το δίκτυο MNBC ή η εφημερίδα «Los Angeles Times» ως στόχοι του κινήματος Occupy Wall Street μπορεί να βρει κανείς εκείνα του μετριασμού των οικονομικών ανισοτήτων, της μείωσης της επιρροής των οικονομικών συμφερόντων στην πολιτική σφαίρα, της καταπολέμησης της διαφθοράς, της αύξησης των θέσεων εργασίας, της τραπεζικής μεταρρύθμισης, όχι όμως αυτό της κατάργησης της οικονομίας της αγοράς ή της επαναστατικής εγκαθίδρυσης μιας σοσιαλιστικής κοινωνίας. Η κοινωνία της κατανάλωσης δεν αναζητεί ριζοσπαστικές λύσεις, αλλά διορθώσεις πορείας, δεν επιδιώκει την έξωση του καπιταλισμού, αλλά τη μεταρρύθμισή του. Και αυτή δεν είναι η επικράτεια του Μαρξ, είναι εκείνη του Μπερνστάιν.

Εξέχουσα προσωπικότητα των γερμανών σοσιαλδημοκρατών της εποχής του, επιφανής ακτιβιστής, φίλος του Μαρξ κατά τα τελευταία χρόνια της ζωής του και μετέπειτα προστατευόμενος του Φρίντριχ Ενγκελς, ο Εντουαρντ Μπερνστάιν (1850-1932) υπήρξε ένα από τα «τρομερά παιδιά» του μαρξισμού των αρχών του 20ού αιώνα – και πρώτος μεγάλος διαφωνών του. Συγγραφέας το 1891 (από κοινού με τον Καρλ Κάουτσκι) του λεγόμενου «Προγράμματος της Ερφούρτης» το οποίο καθόρισε για δεκαετίες τους βασικούς πολιτικούς στόχους των σοσιαλιστών, τόλμησε το 1899 να ασκήσει κριτική στον Μαρξ για τις μη επαληθευόμενες προβλέψεις του περί επικείμενης κατάρρευσης του καπιταλισμού: «Οι χωρικοί δεν καταποντίζονται, η μεσαία τάξη δεν εξαφανίζεται, οι κρίσεις δεν μεγεθύνονται, η αθλιότητα και η δουλοπαροικία δεν αυξάνονται».

Αντί να αναμένει ή να απεργάζεται μια απίθανη πτώση του συστήματος, το κίνημα όφειλε να επιδιώξει άμεσα πολιτικά και κοινωνικά οφέλη εντός του, οι μεταρρυθμίσεις από απλή προπαγάνδα έπρεπε να μεταβληθούν σε ρεαλιστικούς στόχους. Για τις αναθεωρητικές αυτές απόψεις του ο Μπερνστάιν αποκηρύχθηκε από τους «ορθόδοξους» συμμαρξιστές του ως «ρεβιζιονιστής», εγκαινιάζοντας μια καθαγιασμένη έκτοτε από τον χρόνο αριστερή παράδοση καταδίκης όσων παρεξέκλιναν από τα καθιερωμένα. Ο αποσυνάγωγος, ωστόσο, δεν άργησε να δικαιωθεί, έστω και σιωπηρά. «Μετά τη Ρωσική Επανάσταση του 1917», μας λέει ο Ντόναλντ Σασούν, «όταν το σοσιαλιστικό κίνημα διασπάστηκε, η σοσιαλδημοκρατική πλειοψηφία, οι μη κομμουνιστές σοσιαλιστές, πρακτικά ασπάζονταν όλο και περισσότερο τις απόψεις του Μπερνστάιν, οι οποίες κυριάρχησαν μετά το 1945, καθώς ο αντικομμουνισμός ενισχυόταν από τον Ψυχρό Πόλεμο και την εμπειρία του σταλινισμού».

Ποιος από τους δύο είχε δίκιο;

Αν στην επέτειο των 90 χρόνων από τον θάνατό του το όνομα του γερμανού θεωρητικού είναι πλέον παντελώς άγνωστο, αυτό συμβαίνει γιατί οι θέσεις του διαχύθηκαν στη μεταπολεμική παράδοση των «εκσυγχρονιστών», «ανανεωτικών» ή «μεταρρυθμιστών» της σοσιαλδημοκρατίας και στην ανοικοδόμηση του ευρωπαϊκού κράτους πρόνοιας: «Η ουσία σε όσα έλεγε ο Μπερνστάιν», εκτιμά ο Σασούν, «ήταν η ιδέα ότι θα έφτανε κανείς στον σοσιαλισμό αυξάνοντας το εκτός αγοράς τμήμα της οικονομίας. Και είναι αλήθεια ότι το εκτός αγοράς τμήμα της οικονομίας, η κατανομή των πόρων διά πολιτικών μέσων, μέσω του κράτους, αυξήθηκε σε τεράστιο βαθμό την εποχή της συγκρότησης του κράτους πρόνοιας. Οι υπηρεσίες Υγείας στην Ευρώπη, όχι τόσο στις ΗΠΑ, θεωρήθηκε ότι δεν πρέπει να λειτουργήσουν ως αγορά Υγείας: αν αρρωστήσει κανείς, απλώς θεραπεύεται. Το ίδιο και στον χώρο της εκπαίδευσης – δωρεάν Παιδεία. Υπήρχαν οπωσδήποτε ανισότητες και ορισμένες αυξάνονταν, η βασική, όμως, αρχή ότι οι αγορές δεν ρυθμίζουν τα πάντα έγινε μεταπολεμικά αποδεκτή από την Αριστερά στη δυτική Ευρώπη. Εγινε αποδεκτή ακόμη και από τη Δεξιά – κάτι που δείχνει την επιτυχία της.

Η Δεξιά δεν επιχείρησε να εξαλείψει τη δωρεάν Παιδεία ή τα εθνικά συστήματα Υγείας ούτε στη Γερμανία, ούτε στη Βρετανία, ούτε στη Γαλλία, ούτε στην Ιταλία. Ακόμη και η ριγκανική επανάσταση ή ο θατσερισμός της δεκαετίας του ’80, τα αμφισβήτησαν μεν, χωρίς όμως να μπορέσουν να τα καταβάλουν. Ωστόσο, αυτό που δεν αντιλήφθηκε ο Μπερνστάιν, ή οποιοσδήποτε άλλος σύγχρονός του, είναι ότι πολλές από αυτές τις μεταρρυθμίσεις είναι απόλυτα συμβατές με τον καπιταλισμό – για την ακρίβεια, κάποιοι ισχυρίζονται ότι αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του, γιατί τον καθιστούν περισσότερο συμπονετικό, λιγότερο σκληρό ή κτηνώδη».

Είναι βέβαιο ότι κανείς δεν πρόκειται να μπει στον κόπο να γράψει για τον Μπερνστάιν κάτι αντίστοιχο με το πρόσφατο βιβλίο του διάσημου μαρξιστή κριτικού λογοτεχνίας Τέρι Ιγκλετον «Γιατί ο Μαρξ είχε δίκιο» (εκδ. Πατάκη)». Από τη μία πλευρά η διαφορά βεληνεκούς είναι μεγάλη: ο δάσκαλος διέθετε τέτοιο εύρος κριτικού στοχασμού, ώστε να χρειάζεται ανασκευαστές, αναθεωρητές, κριτικούς και υπερασπιστές. Από την άλλη, μπορεί ο μαθητής να αποδείχθηκε ρεαλιστικότερος του δασκάλου όσον αφορά τη μέθοδο οικοδόμησης μιας πιο δίκαιης κοινωνίας, ούτε όμως οι δικοί του μύχιοι πόθοι ευοδώθηκαν: ο καπιταλισμός δεν υποσκελίστηκε βαθμιαία από τον σοσιαλισμό, ενώ, όπως σημειώνει ο Σασούν «ο Μπερνστάιν υποστήριζε ότι ο καπιταλισμός θα ρύθμιζε το πρόβλημα των κρίσεών του», κάτι που η πραγματικότητα πρόσφατα διέψευσε πανηγυρικά.

Ωστόσο, αν κατά τη Eurostat και τον ΟΟΣΑ η Ευρωπαϊκή Ενωση έχει τη δυνατότητα κατά τη διάρκεια της χειρότερης κρίσης από το 1929 να δαπανά το 5% του ΑΕΠ της για την Παιδεία και το 9,6% για την περίθαλψη, αν, παρά την επικράτηση μιας αδιέξοδης λογικής περικοπών, «ο δυτικοευρωπαϊκός καπιταλισμός διατηρείται ως σήμερα σε μεγάλο βαθμό διαμορφωμένος όπως συγκροτήθηκε στις δεκαετίες του ’50 και του ’60», σύμφωνα με τον Ντόναλντ Σασούν, αν οι διαμαρτυρόμενοι της τελευταίας διετίας ζητούν επιτακτικά την ευνομία αντί τη ριζική μεταβολή, τότε ένα είναι σαφές. Ζούμε (ακόμη) στον κόσμο του Μπερνστάιν, όχι του Μαρξ».

Αν ακούσεις φασαρία έξω (μη βγεις να δεις τι συμβαίνει!)




















Κι αν δεις μπροστά σου κάποιον να τον κακοποιούν σήκω και φύγε! Κάπως έτσι θα μπορούσε να «μεταφραστεί» η δίωξη σε βάρος ενός πολίτη του Πέτρου Καπετανόπουλου ο οποίος στα καλά καθούμενα βρήκε τον μπελά του ο άνθρωπος! 



Τι συνέβη; 

Ένα βράδυ πριν από μερικούς μήνες άκουσε φασαρία έξω από το σπίτι του και κατέβηκε να δει τι συμβαίνει. Αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ είχαν συλλάβει έναν μετανάστη.

Ένας από τους αστυνομικούς τον πατούσε με τις μπότες του, αν και στον μετανάστη είχαν περαστεί χειροπέδες. Μια αυτονόητη ερώτηση έκανε ο Καπετανόπουλος: «Γιατί τον πατάτε αφού τον έχετε συλλάβει»! Από κει και πέρα ξεκίνησε η ιλαροτραγωδία.

Ο Καπετανόπουλος συλλαμβάνεται μαζί με τον μετανάστη ο οποίος είχε νωρίτερα κλέψει μία τσάντα. Η αρχική κατηγορία για τον Καπετανόπουλο είναι: «ψευδής ανωμοτί κατάθεση», «αντίσταση κατά της αρχής» και «απόπειρας ελευθέρωσης κρατουμένου»!

Οδηγείται στο τμήμα και μετά την ομολογία της κλοπής από τον μετανάστη, ο Καπετανόπουλος βρίσκεται κατηγορούμενος και για «απλή συνέργεια σε ληστεία»!

Η κατηγορία είναι κακουργηματικού χαρακτήρα. Αυτός ο πολίτης πια κινδυνεύει σε προσωρινή αργία (εργάζεται στον ΟΑΕΔ) μέχρι την τελική εκδίκαση της υπόθεσης!

Σήμερα το μεσημέρι, 13.00, στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ επί της οδού Ακαδημίας 20, ο Πέτρος Καπετανόπουλος θα δώσει συνέντευξη τύπου και κινδυνεύει να τεθεί σε διαθεσιμότητα, αφού η παραπομπή και μόνο δημοσίου υπαλλήλου για κακουργηματική πράξη συνεπάγεται οτι τιθεται σε προσωρινή αργία μέχρι την αμετάκλητη εκδίκαση της υπόθεσής του.




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...