4 Ιαν 2013

Ξ Ε Ρ Α Δ Ι Α !



(Αναδημοσίευση απο Κartesios) 

Δεν ξέρει ο Παπακωνσταντίνου πού έδωσε τη λίστα, ποιος έσβησε ονόματα, γιατί δε χρησιμοποιήθηκε όπως έπρεπε. Ξεράδια! Να τον χώσουν στον Κορυδαλλό μέχρι να θυμηθεί. Όχι με τους σταρ κρατούμενους. Με τους βαρυποινίτες. Να μη βγει μέχρι να θυμηθεί. Ε, το πρώτο βράδυ που θα πάει να πάρει το μπάνιο του, θα κουνηθεί το μυαλό του και θα τα θυμηθεί όλα.

Δεν ξέρει ο Βενιζέλος τι παιζόταν με τη λίστα, δεν ξέρει γιατί την έκρυβε τόσο καιρό, δεν ξέρει ποιος έσβησε τα ονόματα. Ξεράδια! Στην πείνα. Στέρηση τροφής μέχρι να θυμηθεί. Δυο μέρες μόνο με άπαχο γιαούρτι και θα μιλήσουν τ’ άντερά του. Τα πάντα θα θυμηθούν. Ποιες πολιτικές ευθύνες και παπαριές; Ποια κάδρα και πιθανές ενοχές; Δε μπορεί να κυκλοφορούν ελεύθεροι και να εκνευρίζουν τον κόσμο.

Αλλά ποιον κόσμο; Αυτόν που κάθισε να δει την εκπομπή της Στεφανίδου και να απολαύσει το σίχαμα της Ξάνθης να ξαναβιάζει, να ξαναξεκοιλιάζει και να ξανακαίει την άτυχη κοπέλα; Αυτός ο κόσμος είναι στον κόσμο του. Όλοι όσοι είδαν αυτή την εκπομπή κι ύστερα δήλωσαν «ενοχλημένοι» είναι για λοβοτομή. Σ’ αυτά τα πράγματα δεν υπάρχουν συζητήσεις. Όταν τ’ αντέχεις ως τηλεθεατής, έχεις τελειώσει σαν άνθρωπος. Δε με νοιάζει αν ο τηλεθεατής ξέρει ή όχι ότι εκμεταλλεύονται τα πιο βρώμικα ένστικτά του. Ξεράδια! Αυτός ταΐζει με ποσοστά τη νοσηρότητα.

Και δεν είναι μόνο η Στεφανίδου και το κοινό της. Είναι όλο το σύστημα. Αυτό το σίχαμα είναι στη φυλακή. Πώς έγινε κι έδωσε τηλεφωνική συνέντευξη σε τηλεοπτικό σταθμό; Ποιος θα τελειώσει όλους τους δεσμοφύλακες και τον διευθυντή της φυλακής που άφησαν το σίχαμα να εγκληματήσει δεύτερη φορά; Δεν ξέρει ο Ρουπακιώτης τι γίνεται στο υπουργείο του και στις φυλακές του; Ξεράδια! Να σηκωθεί να φύγει η μίρλα αυτή.

Διευθυντές τμημάτων δίωξης ναρκωτικών πουλούσαν ναρκωτικά, έκλεβαν ναρκωτικά, ελευθέρωναν εμπόρους ναρκωτικών, προστάτευαν τη μεταφορά των ναρκωτικών από τα σύνορα ως την Αθήνα και γενικώς μια Κολομβία στο χειρότερο. Τι θα πει «μεμονωμένα περιστατικά»; Πρώτη φορά τα μεμονωμένα περιστατικά είναι περισσότερα από τον κανόνα. Ποιοι γιατροί και πολεοδομίες και δήμοι έχουν διαφθορά; Αυτοί οι αστυνομικοί είχαν κάνει δικό τους κράτος με υπουργικό συμβούλιο βαρόνους των ναρκωτικών.

Ποια «μεμονωμένα περιστατικά»; Θα μας τρελάνουν; Οι αστυνομικοί στην κυριολεξία γαμάνε και δέρνουν μέσα στα τμήματα για να ψυχαγωγηθούν, πουλάνε προστασία σε πόρνες, είναι μπλεγμένοι σε εμπόριο ναρκωτικών και παραμένει ο άλλος υπουργός να τους προσφέρει πολιτική προστασία. Δεν ξέρει ότι πρέπει να ελέγξει τα πόθεν έσχες όλων των αστυνομικών; Ξεράδια! Ξέρει, αλλά φοβάται. Διότι είναι όμηρος των αστυνομικών.

Διότι αυτοί τον πάνε και τον φέρνουν μέχρι και στη χέστρα του σπιτιού του. Αν τον αφήσουν 5 λεπτά χωρίς προστασία θα χτυπάνε σαν καστανιέτες τα δόντια του από το φόβο. Κι από πάνω μάς λένε ότι είναι κρίμα κι άδικο να τους μειώσουν κι άλλο τους μισθούς. Σιγά ρε Δένδια! Δεν ξέρεις ότι τον μισθό τον έχουν μόνο για τα τσιγάρα τους; Ε αν δεν το ξέρεις, ξεράδια!

Κι έχεις τον παπάρα τον χωριατλεμέ βουλευτή της ΝΔ που παίρνει αμπάριζα τα ραδιόφωνα και τις εφημερίδες της εκλογικής του περιφέρειας για να ανακοινώσει ότι σε συνεργασία με τον μητροπολίτη θα δίνει την αποζημίωσή του από τη συμμετοχή του στις επιτροπές, «προς βοήθεια των αδυνάτων, διότι ξέρω τις δυσκολίες που περνούν». Ξεράδια ξέρει! Τις δυσκολίες τους τις ξέρει, το ότι αυτός ο ίδιος με τα γαμωμνημόνια τις προκάλεσε δεν το ξέρει;

Σαν να είναι κάποιος κυνηγός, πυροβολεί πουλιά κι όσα δεν σκοτώνει, αλλά μόνο τα πληγώνει τα παίρνει σπίτι για να τα φροντίσει να γίνουν καλά. Δε μπορεί να σκοτώνει πληγωμένα πουλιά. Ο φιλόπτηνος! Τον λες και μαλάκα. Κι ο Μητροπολίτης θα βοηθήσει στο θεάρεστο έργο του βουλευτή, ο οποίος πρώτα καταδίκασε με την ψήφο του τους πολίτες σε εξαθλίωση κι ύστερα ανακοινώνει με ντελάληδες ότι θα τους μοιράσει από ένα παξιμάδι.

Αυτή είναι η κοινωνία σε τέσσερις από τις χιλιάδες πράξεις της. Δε φτάνει ένα «γαμώ την κοινωνία σας». Ναι, ξέρω, δεν υπάρχει ένας πραγματικός ηγέτης να καθοδηγήσει τον «λαό». Ξεράδια! Να δει Στεφανίδου ο «λαός», να στηρίξει Βενιζέλο και ΠΑΣΟΚ, να ξαναψηφίσει τον βουλευτή της ΝΔ που τόσο ξεδιάντροπα τον ξεφτιλίζει, να στηρίξει τους αστυνομικούς «που κυνηγάνε τους αλήτες τους αναρχικούς» από τους οποίους κινδυνεύει η νομιμότητα, η ομαλότητα και η τάξη όπως την περιγράψαμε πιο πάνω. Ε, αυτός ο «λαός» δεν ξέρει τι του γίνεται. Ξεράδια, λοιπόν.


3 Ιαν 2013

András Schiff: «Νοσταλγώ μια κοινωνία ώριμων πολιτών!»


András Schiff

Διαβαζοντας σχολιο αναγνωστη του, Lenin Reloaded, βρηκα ενα ενδιαφερον link για μια συνέντευξη που έδωσε, ο διάσημος Ούγγρος πιανίστας András Schiff, στην Φινλανδικη Τιβη και ενδιαφερθηκα να μαθω τι ειχε πει σχετικά με τους λόγους που τον ανάγκασαν να αυτοεξοριστεί απο τη χωρα του και να μη σκεφτεται, πια, να επιστρεψει πισω.

Στη συνεντευξη αυτη, οσα λεει o András Schiff για τη χωρα του, θυμιζουν ισως μερικες φορες περιστατικα απο τη δικη μας, Ελληνικη, πολιτικη ζωη, αν και ελπιζω οχι στον ιδιο βαθμο με την σημερινη Ουγγρικη πραγματικοτητα!

Αφου μιλησε για τη ζωη του και για τη καρριερα του ο Schiff, εξηγησε μετα απο ερωτηση του δημοσιογραφου, οτι ''η δεξια και η ακροδεξια στην Ουγγαρια εχουν τετοια παρουσια και υπαρχει πολυ μισος, ρατσισμος, αντισημιτισμος, εθνικισμος. Πολλοι Ουγγροι θελουν να παρουν πισω, (λεει), οσα εδαφη εχασαν στον A´ Παγκοσμιο Πολεμο!

Ειναι εντελως γελοιο, (συνεχιζει,) αλλα η Ουγγαρια δεν ειναι η μονη χωρα που εχασε εδαφη στον πολεμο! Πρεπει να κοιταμε μπροστα και οχι πισω! Πολλα εχουν να κανουν με την οικονομια, αλλα ο κοσμος τεινει να μιλα υπερβολικα πολυ για τη οικονομια, η οποια δεν ειναι τα παντα...Δεν ξερω πολλα για το αντικειμενο και ειναι ενα θεμα που πραγματικα μισω, αν και ολοι εξαρτωμαστε απ αυτο, αλλα ας μη προσποιουμαστε οτι οι αξιες μας ως ανθρωποι εχουν σχεση με την οικονομια! Θα επρεπε να υπαρχει μια μεγαλυτερη ωριμοτητα και ανεκτικοτητα στην κοινωνια για ανθρωπους που σκεφτονται διαφορετικα απ οτι οι αλλοι.

Το να πω οτι στη Βουλη ορισμενοι φερονται σαν ...πιθηκοι θα ηταν προσβολη γιατι θα ακουγοταν σαν να υποβιβαζα τους πιθηκους! Δεν ακουνε ο ενας τον αλλον, αν καποιος μιλαει απο ενα κομμα, βλεπει κανεις οτι αλλοι σηκωνονται και φευγουν. Ετσι δεν βλεπω ΠΩΣ μπορει να αλλαξει το κλιμα. Θα ηθελα να το εβλεπα...Κι ενω πολλοι απο εμας καλλιτεχνες και διανοουμενοι δεν ζουμε στην Ουγγαρια σημερα υπαρχει σημερα δυνατοτητα για ενημερωση, πληροφορηση, μιλαμε τη γλωσσα και ξερουμε τι γινεται. Η Ουγγρικη δεξια ξεφευγει ακομα και απο...φονο, επειδη εκτος των συνορων κανεις δεν καταλαβαινει τι λενε.

Πραγματικα νοσταλγω μια κοινωνια ωριμων πολιτων, μια καλα ισορροπημενη κοινωνια. Προς το παρον δεν υπαρχει εναλλακτικη λυση στο κεντρο, την αριστερα, και η εναλλακτικη λυση της δεξιας πηγαινει στη κατευθυνση του Αδολφου Χιτλερ και ο κοσμος να λεει «δεν ειναι και τοσο κακο!»
Ναι βεβαια δεν υπαρχουν θαλαμοι αεριων, αλλα ακους εκει να λενε, «δεν αρνουμαστε το Ολοκαυτωμα, αλλα ειναι κριμα που δεν σκοτωσαν OΛΟΥΣ τους Εβραιους», και το χειροτερο ειναι οτι μπορει κανεις να το πει χωρις να ντραπει ενω η ιδια δηλωση θα προκαλουσε αγανακτηση και θυμο σε πολλες αλλες χωρες!

Διατηρω ελπιδες φυσικα, αλλα αυτη τη στιγμη δεν ειμαι αρκετα αισιοδοξος. Δεν επιστρεφω στην Ουγγαρια γιατι για μενα θα ηταν αυτοκτονια.Εχω ηδη δεχθει ανωνυμες απειλες, οτι θα μου ...εκοβαν τα χερια, αν γυριζα, αλλα δεν θα κλεισω βεβαια και το στομα μου! Βεβαια ισως να μην πρεπει να παιρνει κανεις στα σοβαρα τετοιες απειλες, αλλα δεν θελω να παρω ενα τετοιο ρισκο. Εχω αλλα καθηκοντα και δεν θα ηθελα να ασχολουμαι με την ...Ουγγρικη ''κανονικοτητα''!

2 Ιαν 2013

Όμοιος ομοίω αεί πελάζει

Έχουμε αναφερθεί ξανά στην ιστοσελίδα που αυτοαποκαλείται «εργατικός» αγώνας.
Η εν λόγω ιστοσελίδα φιλοξενεί μόνο κείμενα ενάντια στην πολιτική του ΚΚΕ.
Οι συντάκτες τους θα ήθελαν ένα ΚΚΕ σαν τα μούτρα τους, δηλαδή να πίνει νερό στο όνομα της επανάστασης και του σοσιαλισμού, ενώ στην πράξη να καλεί σε συνεργασία με την αστική τάξη και τους οπορτουνιστές, γιατί η επανάσταση μπορεί να γίνει μόνο μαζί τους... δηλαδή ποτέ !

Η ιστοσελίδα όσο και αν θέλει να κρυφτεί ο οπορτουνισμός δεν την αφήνει.
Ποιοι έχουν πάρει αγκαλιά τον «εργατικό» αγώνα;
- Το left.gr (το επίσημο site του ΣΥΡΙΖΑ), 
- το tvxs.gr (site του Κούλογλου…), 
- το iskra.gr (του Λαφαζάνη) και άλλα site που τόσο πολύ «πονάνε» το ΚΚΕ. 

Τόσο πολύ που ο καλύτερος από αυτούς λέει τουλάχιστον 3 φόρες τη μέρα ότι το ΚΚΕ είναι ... «σεχταριστικό», ... «δογματικό» και άλλα τέτοια ... σύγχρονα και ... κατατοπιστικά !
  
Αυτοί αναδημοσιεύουν κείμενα του «Εργατικού» Αγώνα.

Και όχι μόνο.
 
Ο αστικός Τύπος έχει ουκ ολίγες φορές αξιοποιήσει και αναπαράγει τα γραπτά τους: Από την «Εφημερίδα των Συντακτών» και το «Βήμα», μέχρι την «Ελλάδα αύριο»… 
Και ο κατάλογος δεν τελειώνει εδώ. 

Ο γνωστός για τα ... αγνά αισθήματα που τρέφει για το ΚΚΕ, ο Άδωνις Γεωργιάδης, αφού του στάλθηκε στο twitter link (σύνδεσμος) με την ιστοσελίδα που αναπαράγει την κριτική του «εργατικού» αγώνα για το σχέδιο Καταστατικού για το 19ο Συνέδριο του ΚΚΕ, το έκανε και αυτός retweet (επαναπροώθηση) !!! 
Μαζί τους και ο Άδωνις γράφει: «Πιο συντηρητικό το καταστατικό του ΚΚΕ». 
Μιλάμε τέτοιος ... «πόνος» για το Καταστατικό του ΚΚΕ !!!

ΥΓ: Δεν αξίζει να σχολιάσει κανείς το πώς γίνεται είδηση μία ανώνυμη μπαρούφα που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο (άλλωστε δεν είναι η πρώτη που θα κυκλοφορήσει ευρέως για να νομιμοποιηθεί). Αλλά μπορούμε να θυμηθούμε και κάτι άλλες εποχές που διάφοροι εχθροί του ΚΚΕ έδιναν το χέρι τους στους οπορτουνιστές που ήθελαν να μεταλλαχτεί το ΚΚΕ σε κόμμα διαχείρισης. Γνωστή η τακτική τους. Ας γνωρίζουν ότι ούτε αυτή τη φορά θα τους περάσει.

Πηγή: 902.gr
 

Σε απεργία οι εργαζόμενοι στην «ΑΓΝΟ» - Ανακοίνωση ΚΚΕ



Σε 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, από τις 12 τα μεσάνυχτα της Τετάρτης προς Πέμπτη, προχωρούν οι εργαζόμενοι της «ΑΓΝΟ», ενώ η εργοδοσία αποφάσισε να καταθέσει αίτηση για την υπαγωγή της επιχείρησης στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα.

Οι εργαζόμενοι μέσα από μαζική Γενική Συνέλευση που πραγματοποίησαν τη Δευτέρα, αποφάσισαν να μην συναινέσουν στην υπαγωγή της επιχείρησης στο άρθρο 99 και να δηλώσουν την αντίθεσή τους αυτή, με μαζική κινητοποίηση στα δικαστήρια στις 18 Γενάρη, μέρα που θα συζητηθεί η αίτηση της εργοδοσίας. 
Ταυτόχρονα αποφάσισαν 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες για την καταβολή των δεδουλευμένων που τους οφείλει η επιχείρηση για τους μήνες Οκτώβρη, Νοέμβρη και Δεκέμβρη.

Ανακοίνωση της ΚΟ Κ.Μακεδονίας του ΚΚΕ

Ανακοίνωση για τις εξελίξεις στην «ΑΓΝΟ» και τον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας, εξέδωσε η Κομματική Οργάνωση Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ. Αναλυτικά αναφέρει:

«Εννιά χρόνια μετά την παράδοση της συνεταιριστικής γαλακτοβιομηχανίας ΑΓΝΟ στο ιδιωτικό κεφάλαιο (όμιλος ΚΟΛΙΟΣ) και αφού εργαζόμενοι και γαλακτοπαραγωγοί μένουν για μήνες απλήρωτοι, η εταιρεία ζητά ένταξη στη προ-πτωχευτική διαδικασία.

Η εξέλιξη αυτή δεν έχει σαν στόχο τη προστασία εργαζόμενων και κτηνοτρόφων, αλλά τη διασφάλιση των ιδιωτικών συμφερόντων, την απαλλαγή τους από χρέη σε εργαζόμενους, κτηνοτρόφους, δημόσιο, ασφαλιστικά ταμεία, την απαξίωση της επιχείρησης, τη συνέχιση κερδοφορίας μέσα από την άλλη επιχείρηση του ίδιου ομίλου.

Ανάλογες εξελίξεις (καθυστέρηση οφειλών σε εργαζόμενους και κτηνοτρόφους) συμβαίνουν στην άλλη μεγάλη γαλακτοβιομηχανία της Β. Ελλάδας, ΜΕΒΓΑΛ, και σε μικρότερες επιχειρήσεις του κλάδου.

Ο κερδοφόρος (και εν μέσω κρίσης) κλάδος των τροφίμων και ιδιαίτερα της γαλακτοβιομηχανίας βρίσκεται σε διαδικασία ανασύνθεσης, νέων επιχειρηματικών συμμαχιών, για την ακόμα μεγαλύτερη μονοπώλησή του, τη συγκέντρωση κεφαλαίου σε ακόμα λιγότερα χέρια, το χτύπημα των χιλιάδων εργαζόμενων με απολύσεις, μειώσεις μισθών και δικαιωμάτων, μεγαλύτερη ομηρία των παραγωγών, μεγαλύτερο έλεγχο του παραγωγικού - εμπορικού κυκλώματος με ακόμα χαμηλότερες τιμές στους παραγωγούς και πιο ακριβές τιμές στο ράφι των Σούπερ - Μάρκετ για τη λαϊκή κατανάλωση.

Δικαιώνονται οι εκτιμήσεις του ΚΚΕ ότι οι ιδιωτικοποιήσεις και κύρια η καπιταλιστική κρίση είναι πεδίο ευκαιριών για το μεγάλο κεφάλαιο, προετοιμασία νέας κερδοφορίας πάνω στο πτώμα των εργατικών και λαϊκών συμφερόντων και δικαιωμάτων.

Οι "λίστες Λαγκάρντ", της ελεύθερης διακίνησης - φυγής κεφαλαίων στο εξωτερικό, ελέω Ευρωπαϊκής Ένωσης, έρχονται μετά το μεγάλο σκάνδαλο της απίστευτης συσσώρευσης πλούτου πάνω στις πλάτες των εργαζομένων και του λαού.

Αυτή η σαπίλα, όταν ακόμα και η σίτιση και η επιβίωση του λαού αμφισβητείται, μια απάντηση έχει : Έξοδος από την Ευρωπαϊκή Ένωση, μονομερής διαγραφή του χρέους, να περάσει ο συσσωρευμένος πλούτος και η ιδιοκτησία των μεγάλων επιχειρήσεων στα χέρια της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων, με συμμαχία των κοινωνικών δυνάμεων που έχει άμεσο συμφέρον απ' αυτή: την εργατική τάξη, τους φτωχούς αγρότες και κτηνοτρόφους, τα λαϊκά στρώματα της πόλης.

Εργαζόμενοι στην ΑΓΝΟ, ΜΕΒΓΑΛ και τις άλλες επιχειρήσεις της γαλακτοβιομηχανίας, κτηνοτρόφοι, τα λαϊκά στρώματα της περιοχής, τα εργατικά σωματεία που οι εργαζόμενοι - μέλη τους θα δυσκολευτούν ακόμα περισσότερο στην αγορά αναγκαίων προϊόντων όπως τα γαλακτοκομικά, σε αγωνιστικό συντονισμό, να απαιτήσουν άμεσα :

- Άμεση πληρωμή των χρεών των επιχειρήσεων σε εργαζόμενους και παραγωγούς.

- Διασφάλιση των συμφερόντων τους, σε οποιαδήποτε εξέλιξη στον κλάδο.

- Τιμές που να εξασφαλίζουν αξιοπρεπές εισόδημα στους παραγωγούς - μόνιμη, σταθερή δουλειά, με πλήρη μισθό και δικαιώματα για όλους τους εργαζόμενους - φθηνές τιμές στο ράφι για τους καταναλωτές.

Το ΚΚΕ, θα σταθεί δίπλα και θα πρωτοστατήσει σ' αυτόν τον αγώνα».

Πηγη 902gr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...