Η διάλυση των πάντων για να εμφανίζουμε "λογιστικού" τύπου αποτελέσματα και μειώσεις εξόδων (θυμάται άραγε κανείς το σύνθημα 3% για την παιδεία...? ποτέ και ΚΑΜΙΑ κυβέρνηση δεν το πραγμάτωσε) στην πλάτη των φοιτητών και των οικογενειών τους, της επιστήμης, του προσωπικού (μόνιμου και έκτακτου, διοικητικού και εκπαιδευτικού) φέρνει πιο κοντά το τέλος. Αλλά όπως έλεγε και ο ποιητής ο Dylan Thomas “I will not go quietly into the night” (κοινώς δεν θα εξαφανιστώ χωρίς καμιά αντίδραση μέσα στο σκοτάδι της λήθης)!
Να αποτρέψουμε, ΤΩΡΑ πριν να είναι αργά, τη μετατροπή της εκπαίδευσης σε αυτό που έγραφαν παλιά τα βαγόνια των τραίνων (ίπποι 8, άνδραι 40).
Η σταδιακή “αποσυναρμολόγηση” του όποιου εκπαιδευτικού μορφώματος της χώρας μόνο εκ του πονηρού μπορεί να ερμηνευθεί (πελάτες για τα ιδιωτικά τριτοβάθμια ιδρύματα...and well που θα έλεγαν οι φίλοι μας εξ Αγγλίας) ως προσπάθεια να υποβαθμίσει ακόμη περισσότερο την ήδη προβληματική, και εν πολλοίς ανύπαρκτη, εκπαίδευση στην Ελλάδα!
Δεν είναι μόνο ένα τμήμα, δυο ή τρία που κλείνουν, μετακινούνται (χωρίς υποδομές εκπαιδευτικές αλλά και υποδοχής τόσων φοιτητών και προσωπικού), χωρίς κανείς να λάβει υπ΄όψιν τι σημαίνει αυτό για τους γονείς και τους φοιτητές -τώρα και στο μέλλον- και το επαγγελματικό και όχι μόνο παρόν και μέλλον τους.
Και καθώς πλησιάζει το 2014, αν δεν με απατά η μνήμη μου, μπορούμε να προχωρήσουμε και επισήμως στην αναθεώρηση του άρθρου 16 του συντάγματος, ....πλήρης αποσύνθεση επιδιώκεται.....κατά τα άλλα ΤΟΛΜΟΥΝ να μιλούν για αξιολόγηση !! Δεν έιναι αξιολόγηση, “πογκρόμ” είναι και στοχεύει στο τσάκισμα κάθε σκέψης “προς τα ‘μπρος”, στοχεύει, κύρια, στους κομμουνιστές εκπαιδευτικούς, στοχεύει κατ’ ευθείαν στα παιδιά μας.
Η ιδιότυπη...σαλαμοποίηση της εκπαίδευσης (σήμερα καίγεται η δική μας γούνα, αύριο των άλλων...) οδηγεί, σχεδόν, νομοτελειακά στην κατάργησή της (ίσως όχι "εκπαιδευτικά" αλλά σίγουρα ως στόχο "δημιουργίας" πολιτών που σκέφτονται και δεν καταπίνουν την κάμηλον των ΜΜΕ και λοιπών...δημοκρατικών δυνάμεων πανταχόθεν) και στην υπόβαθμισή της στην καλύτερη των περιπτώσεων σε μεταλυκειακού τύπου ΙΕΚ.
Σε όσους αρέσει αυτή η προοπτική, να τη χαίρονται! Οι υπόλοιποι ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε! Κι όπου βγει! Και να χάσουμε....δεν χάνουμε!
συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο σου
ΑπάντησηΔιαγραφήέχω γράψει και εγώ ένα άλλο κείμενο με πιο δυνατούς χαρακτηρισμούς
http://topaiditisplateias2.blogspot.gr/2013/03/blog-post_13.html
Φίλε δε χάνουμε με τίποτα αν αγωνιστούμε! Σκέψου ότι όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης τις "σκοτώνουν" πια. Τα προγράμματα σπουδών και των σχολείων και των πανεπιστημίων γίνονται όλο και πιο "ευέλικτα", "αθώα" και τελικά ...απόλυτα αντιδραστικά. Θέλουν εμάς που δε θα μπορούμε να πληρώσουμε ιδιωτική εκπαίδευση να βγαίνουμε αμόρφωτοι και πιο εκμεταλλεύσιμοι.
ΑπάντησηΔιαγραφή