Προκλητικο σλογκαν βιτρινας πολυκαταστηματος
Τουλάχιστον ατυχής μπορεί να χαρακτηριστεί η έμπνευση του
πολυκαταστήματος Fokas στην Ερμού να φτιάξει βιτρίνα με το σλόγκαν
«hungry but chic» («πεινασμένος αλλά σικ»).
Πρόκειται για το φετινό σλόγκαν της Kookai, το οποίο όμως στην Ελλάδα
της ύφεσης και της υψηλής ανεργίας προκαλεί άλλους συνειρμούς από
εκείνους που θα επιθυμούσε ο διαφημιστής της γαλλικής φίρμας.
Ειδικότερα
από τη στιγμή που λίγα μέτρα μακριά επαίτες και άστεγοι γνωρίζουν πολύ
καλά τι σημαίνει να είσαι πεινασμένος και η τελευταία τους προτεραιότητα
είναι η ..εμφάνισή τους!
Επιπλέον, η βιτρίνα στήθηκε σε μια αλυσίδα λιανεμπορίου που έχει
ζητήσει προστασία από τους πιστωτές της μέσω της διαδικασίας του άρθρου
99, έχοντας αφήσει τους εργαζόμενους απλήρωτους από τον περασμένο Αύγουστο.
Απορίας άξιο (αν όχι ένδειξη ότι ο εμπνευστής της βιτρίνας είναι
αποκομμένος από την κοινωνική πραγματικότητα) είναι ότι επελέγη το
επίμαχο σλόγκαν και όχι το «single but chic» της ίδιας καμπάνιας.
Γειά σου Elva
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν βρέθηκε κανείς να γράψει
απο κάτω Angry and Sick ?
Νtina
ΔιαγραφήΜονο..Angry and Sick; Αλλοι ελεγαν σημερα οτι χρειαζονται σπασιμο τετοιες βιτρινες, με τοσο προκληρικα μηνυματα!
Πάντως, σε κάθε περίπτωση, έστω κυνικά, έστω χυδαία, έστω ..., σωστός είναι !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πουλήσει ρούχα, δεν θέλει ;
Έ ρε που καταντήσαμε ...
@ faros
ΔιαγραφήΌπως ακριβώς τα λες είναι.
Το ελεύθερο εμπόριο ελεύθερα καταντά κυνικό στην ελεύθερη πτώση τής εργατικής δύναμης και τον ελεύθερο καλπασμό τής ανεργίας.
Ώρα να γράψουν κι έξω απ' τα σούπερ-μάρκετ "φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο".
Στο κάτω-κάτω, σε τι διαφέρει το σλόγκαν που επέλεξαν για να πουλήσουν ρούχα, απ' τα ...σλόγκαν περί σωτηρίας τής πατρίδας των αφεντικών στις πλάτες τής πατρίδας τού λαού...;;;
Χαιρετώ απηυδισμένος... απ' το λαό που χορταίνει την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών του με αυταπάτες...
Δεν απογοητεύομαι όμως. Έχει ο καιρός γυρίσματα...
ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ
“Μέσα απ’ της βιτρίνας τα θρύψαλα”
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό μια μεριά το θέμα έχει τα θετικά του, γιατί για μια και μόνη φορά το lifestyle (μη χέσω!) έδειξε το πραγματικό του πρόσωπο, έστω και λόγω ηλιθιότητας.
ΔιαγραφήΑναμένομεν εναγωνίως την ελευθερία επιλογής ανοίγματος των καταστημάτων τις Κυριακάδες.
Σαν επιμύθιο προτείνεται η καλή ταινία (από το θεατρικό του Αρθρουρ Μίλερ) με τον Ντάστιν Χόφμαν και τον Τζον Μάλκοβιτς: Ο θάνατος του εμποράκου
Καλή αντάμωση στις πλάζες.
(που λένε και στο Αμέρικα)