12 Ιουν 2013

Μια..3μελής ιστορία πάθους που..(Χρυσ)Αυγατίζει! Η Μισέλ, ο Αντώνης, η σύζυγος & η ζαβή!




Η Μισέλ (με μαύρο γιαλι και μαύρα ρουχα σε στυλ βαμπ):-Μου τηλεφωνησες οτι μ εχεις αναγκη, μωρο μου και ηρθα oσο πιο γρηγορα μπορουσα για να σε στηριξω! Δεν μπορει να αφησουμε αλλους να μας χωρισουν για ..ψύλλου πηδημα! 
Εχουμε περασει πολλα οι δυο μας, μωρο μου και δεν σου κρυβω οτι εχω κανει πολλα σχεδια για τη σχεση μας. Ασε τη γυναικα σου τη ...ξινη, την ειδα προχθες καλε, παραχοντρυνε, σαν αγελαδα εγινε και φοραει κι εκεινο το πρασινο βλαχικο ταγιερ, σαν πασοκα βουλευτης ειναι! 
Εφτασε μαλιστα στο σημειο να μου στειλει και sms σημερα και επιμενει ότι μια ...τριμελης σχεση, λεει, δεν μπορεί να λειτουργεί «με μονομερείς ενέργειες και τετελεσμένα» λεγοντας μου μαλιστα οτι τα σπουδαια θεματα «θα πρέπει έγκαιρα να συζητιούνται και ν’ αποφασίζονται στο επίπεδο και των τριών μελων της ...σχεσης μας! Καλα θα της κοψω τον αερα της  χοντρης, που θα παει!


Ο Aντωνης, (σιωπηλος οπως παντα):......................................................................



Η Μισέλ (συνεχιζει τον μονολογο της): Ακου θρασος, Αντωνη μου. Αυτο που σου θελω χωρισε την γρηγορα γιατι δεν αντεχω να σε μοιραζομαι! Θελω να ειμαστε μονο οι δυο μας μαζι! Δε φτανει αυτο, αλλα πηρε θαρρος και η πρωην σου, αυτη καλε που το παιζει ..αριστερουλα, η ζαβή! Φωτουλα δεν τη λενε; Στο θεο σου, βρε Αντωνη μου.. Την εχω δει, τι της βρηκες της κακομοιρας; εχει κι ενα...μουστακι! Πως την εκανες κεφι, τελοσπαντων ο καθενας με τα γουστα του! 
Αν ειναι δυνατον, μου εστειλε που λες και η ζαβη ενα sms λεγοντας κατηγορηματικά ότι ουτε στην Ευρωπη δεν γινονται αυτα τα πραγματα! Καλα απο που νομιζει οτι ειναι αυτη η κοπελλα Αντωνη μου, απο τις ..Βερσαλιες; 
Εγω, μου εγραψε, ειμαι πανω απ ολα Ευρωπαια και διαφωνω με τα ημιμετρα μαλιστα ζητησε να της υποβάλλουμε λεει «ένα πλήρες επιχειρησιακό σχέδιο» για τη σχεση μας ωστε να ξερει που στεκομαστε! Eσυ τι λες, μωρο μου, ποια απ ολες μας προτιμας; 
Δε θελω να σε επηρεασω αλλα να λεω να βαλω αποψε και τα μαυρα εσωρουχα μου, παλι, αυτα που μου χεις πει οτι πανε ασορτι με τα ...εσωψυχα μου, αλλα σκεψου εσυ αποψε κιολας ποια απο ολες μας προτιμας! Δεν ....κρατιεμαι σου λεω! 



3 σχόλια:

  1. Eιναι η πρωτη προσπαθεια μας για ..σατιρα, oπως ειπαμε εχθες (ἔσεσθε επιεικείς!) και εγινε μαλιστα και με τη συνδρομη του σ/φου ad_placitum για παρατηρησεις, σχολια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Μισέλ η γνωστή βαμπ-ίρα..που της αρέσει το κόκκινο κάτω απο τα νύχια και μέσα στο στόμα....καλή η προσπάθεια αλλά είστε επιεικεις βρε παιδιά..χτυπήστε τους αλύπητα.:).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ntina

      Πρωτο κομματι σατιρας, ειπαμε! Ειμαστε ακομη στη...προθερμανση! Σε λιγο που θα βαλουμε ...full speed ahead ποιος μας πιανει! :))

      Διαγραφή

Κάθε χρήστης μπορεί να σχολιάσει στο γλόμπινγκ αφού επιλέξει διακριτικό ψευδώνυμο για αποφυγή συγχίσεων είτε με λογαριασμό Google είτε με τη χρήση της υπηρεσίας openID είτε με την απλή επιλογή ονόματος χρήστη.
Προσβλητικά ή υβριστικά σχόλια για συντάκτες ή σχολιαστές θα διαγράφονται. Δεν ενθαρρύνεται η χρήση υβριστικών λέξεων ή εκφράσεων.
Ο σχολιασμός γίνεται με το ελληνικό αλφάβητο και με μικρά γράμματα

Οι διαχειριστές έχουν τη δυνατότητα να προβαίνουν σε διαγραφή σχολίων που δημιουργούν σκόπιμη ή μη σύγχιση και απομάκρυνση από το θέμα της ανάρτησης.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...