18 Αυγ 2011

Ιδού ο «ήρωας» του Αμβρόσιου


Μεσημερι της 18ης Νοέμβρη 1973, ο ταγματάρχης Ντερτιλής (με το περίστροφο στο χέρι) βρίσκεται με το υπηρεσιακό τζιπ έξω από την κατεστραμμένη πύλη του Πολυτεχνείου. Απέναντι, Πατησίων και Στουρνάρα, οι αστυφύλακες χτυπούν ένα νεαρό, που προς στιγμήν τους ξεφεύγει, ομως ο Ντερτιλης βγαζει το περιστροφο και πυροβολει!


Ήθελα πολύ να γράψω όλα αυτά που σκέφτομαι για τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιο και για όσα είπε τις τελευταίες μέρες σε σχέση με την απόφασή του να επισκεφθεί στον Κορυδαλλό, τον τελευταίο έγκλειστο χουντικό, τον Νικόλαο Ντερτιλή. 
Ήθελα να γράψω λίγο πιο αναλυτικά για τον χαρακτηρισμό του «πολιτικού κρατούμενου» που δίνει στον Ντερτιλή http://mkka.blogspot.com/2011/08/blog-post.html και να του θυμίσω ότι τα ίδια λένε για τον εαυτό τους και οι έγκλειστοι δολοφόνοι της «17 Νοέμβρη». Συμφωνεί μαζί τους άραγε ο κ. Αμβρόσιος;

Ήθελα να διατυπώσω την απορία μου για τον θαυμασμό που εκφράζει στον ηρωισμό του Ντερτιλή επειδή «αρνείται να προδώσει τις ιδέες» του. Και να θυμίσω στον Μητροπολίτη ότι και ο Κουφοντίνας τα ίδια λέει πάνω κάτω, όπου του δίνεται βήμα να εκφράσει τις απόψεις του. Γιατί δεν πέρασε μια βόλτα από την πτέρυγα που κρατείται για να σφίξει και το δικό του χέρι;
Ήθελα να τον ρωτήσω, πόσους άλλους από τους εκατοντάδες κρατούμενους στον Κορυδαλλό έχει κατά καιρούς επισκεφθεί με την ιδιότητα του Ιεράρχη ο οποίος οφείλει να μεριμνά και για τα «απολωλότα» πρόβατά του.

Ήθελα πολλά ακόμα γράψω απ όσα έρχονται στο μυαλό μου αλλά θα αφήσω να μιλήσει κάποιος άλλος. Ο οδηγός του Ντερτιλή, την ημέρα της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Ιδού λοιπόν η ένορκη βεβαίωση που κατατέθηκε στο Δικαστήριο μετά την πτώση της χούντας, από τον Αντώνη Αγριτέλη, προσωπικό οδηγό του τότε Συνταγματάρχη Ντερτιλή .

Αφιερωμένη, χωρίς σχόλια, στον λαλίστατο Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας:
Η ένορκη βεβαίωση που κατατέθηκε στο Δικαστήριο έχει ως εξής:



«Ήμουνα προσωπικός οδηγός του Συνταγματάρχη Ντερτιλή. Την Παρασκευή το απόγευμα (16ης Νοεμβρίου) τον παρέλαβα από το σπίτι του και τον μετέφερα με το τζιπ στην Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών στην οδό Σταδίου 10, γύρω στις 7 το βράδυ. Κατά τις 10 η ώρα βγήκε ο Ντερτιλής μαζί με κάποιον ανώτερο αξιωματικό της Αστυνομίας και έφυγαν. Πότε επέστρεψαν δεν τους αντελήφθην. Στις 4 ή 4:30 ξημερώνοντας Σάββατο παρέλαβα τον Ντερτιλή και τον μετέφερα από την ΑΣΔΕΝ στο Πολυτεχνείο με το τζιπ. Σταμάτησα κοντά στην κατεστραμμένη πύλη, ο Ντερτιλής κατέβηκε και συζητούσε με κάποιον αξιωματικό της Αστυνομίας. Ξαφνικά αντελήφθην φασαρία και φωνές προς τη μεριά της διασταύρωσης Πατησίων και Στουρνάρα.

Παρετήρησα ότι αστυφύλακες έδερναν έναν νεαρό. Ξαφνικά αυτός κατόρθωσε να αποσπασθεί από τους αστυφύλακες. Τότε ο Ντερτιλής, που μόλις είχε αντιληφθεί το επεισόδιο, έβγαλε από το μπουφάν του το περίστροφό του και πυροβόλησε χωρίς να πολυσκεφθεί. Ο νεαρός έπεσε σαν κοτόπουλο. Έμεινε επί τόπου ακριβώς στην διασταύρωση Πατησίων και Στουρνάρα, προς την πλευρά της Ομόνοιας. Εγώ φαντάστηκα ότι του έριξε στα πόδια και περίμενα να κινηθεί. Όταν όμως είδα να σχηματίζεται μια λίμνη από αίμα και μια μικρή άσπρη λιμνούλα από μυαλά, κατάλαβα ότι τον πυροβόλησε στο κεφάλι και ήταν ήδη νεκρός.

Μετά, σαν να μη συνέβαινε τίποτα, μπήκε στο τζιπ και κτυπώντας με στην πλάτη, μου είπε "με παραδέχεσαι ρε; Σαράντα πέντε χρονών άνθρωπος και με τη μια τον πέτυχα στο κεφάλι". Εγώ τα είχα χάσει και ήμουνα φοβερά ταραγμένος και φοβισμένος. Συνεχίσαμε προς την Πατησίων και φθάσαμε στο Μουσείο. Εκεί κάποιος υπάλληλος των τρόλεϊ ήταν μπλοκαρισμένος και οι αστυφύλακες του φώναζαν και τον έσπρωχναν. Ο Ντερτιλής κατέβηκε απ' το τζιπ, κόλλησε το περίστροφό του στο στομάχι του ανθρώπου και τον φοβέριζε ότι θα τον σκοτώσει αν δεν εξαφανιστεί. Μετά προχωρήσαμε προς τον ΟΤΕ όπου ευρίσκοντο αρκετοί πολίτες. Ο Ντερτιλής έβγαλε το περίστροφό του και άρχισε να πυροβολεί χωρίς να μπορώ να διαπιστώσω αν χτυπήθηκε κανείς.

Από τον ΟΤΕ γυρίσαμε πίσω και φθάσαμε στα Χαυτεία ακριβώς έξω από τον ΜΠΡΑΒΟ. Ενώ δεν είχαμε σταματήσει ακόμη, ο Ντερτιλής αντελήφθη πάνω από τον Κινηματογράφο "Αλάσκα" πολίτες που είχαν αποκλεισθεί. Κατέβηκε αμέσως από το αυτοκίνητό του και διέταξε τους ΛΟΚατζήδες να κάνουν έφοδο και να τους πιάσουν. Ο ίδιος έδινε διαταγές με το περίστροφο στο χέρι λέγοντας: "Βαράτε στο ψαχνό, πέντε παλιόπαιδα θα μας κάνουν ό,τι θέλουν;" Μετά από λίγο, οι ΛΟΚατζήδες κατέβασαν τριάντα περίπου άτομα και τους έβαλαν επάνω σε καμιόνια και τους πήραν.

Από το σημείο εκείνο φύγαμε και πήγαμε στην οδό Γ΄ Σεπτεμβρίου και Μάρνη, σε μια υπηρεσία της Χωροφυλακής. Το διεπίστωσα αυτό, γιατί μόλις κατέβηκε ο Ντερτιλής έτρεξαν οι Χωροφύλακες και τον υποδέχτηκαν. Αυτός όμως τους είπε, σαν να τους μάλωνε, "τι φοβάστε ρε; Βαράτε στο ψαχνό, εγώ έκανα την αρχή.". Τότε κατάλαβα ότι είχε μαθευτεί η πράξις του Ντερτιλή. Μετά από μέρες με ρώτησε ο Ντερτιλής: "Θυμάσαι ρε, αυτόν που πυροβόλησα στο Πολυτεχνείο; Ε, τη γλύτωσε τελικά."Φυσικά ήταν προφανής ο σκοπός του, ήθελε να απαλύνει την τρομερή εντύπωση που μου είχε δημιουργήσει με τον φόνο που έκανε εν ψυχρώ και να τον λησμονήσω. Αλλά το φοβερό αυτό γεγονός θα το θυμάμαι σ' όλη μου τη ζωή. Έκανα πως τον πίστεψα αλλά δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία ότι ο νεαρός ήταν νεκρός.

Πράγμα που το διάβασα αργότερα στις εφημερίδες. Μετά από αρκετές μέρες μ' έδιωχναν με δυσμενή μετάθεση στο Πολύκαστρο. Με κάλεσε ο Ντερτιλής και μου είπε: "Παιδί μου, δεν πρέπει να ξεχνάς ένα πράγμα, ότι στην Υπηρεσία μας ό,τι ακούμε και ό,τι βλέπουμε μένει για την Υπηρεσία, δεν το λέμε αυτό ούτε στην μάνα μας." Κατάλαβα τι εννοούσε. Η μετάθεσή μου στο Πολύκαστρο γινόταν επειδή ήμουν προσωπικός οδηγός του Ντερτιλή. Την δικαιολόγησαν όμως ότι είχα σπάσει τον καθρέπτη του αυτοκινήτου του και για τιμωρία έπαιρνα την μετάθεση αυτή. Επίσης, θέλω να προσθέσω ότι κατά την διάρκεια των γεγονότων του Πολυτεχνείου ο Ντερτιλής έλεγε συνεχώς σε όποιον συναντούσε, "βαράτε στο ψαχνό". Έλεγε ακόμη σε μερικούς άλλους ότι: "Όταν δείτε τέσσερα, άτομα τον έναν να τον σκοτώνετε και τους τρεις να τους βάζετε στο καμιόνι"».

του Σ. Ξενακη

18 σχόλια:

  1. Ε νταξ, ο ανρθωπος στις κατάλληλες συνθήκες βγάζει το κτήνος που φυλάει μέσα του...

    ευτυχως δεν ειναι ολοι οι άνθρωποι ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάτι τέτοιοι θρασύδειλοι γίνονται και ήρωες εκεί που τους παίρνει, ενώ κατα τ' άλλα είναι μνημεία ανανδρίας.
    Και πάντα τους ευλογούσαν τα παπαδαριά κάτι τέτοιους. Τι να πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ατμοσφαιρα σαπιλας,ακροδεξιας δηθεν πατριωτικης ρητορειας και νοσταλγειας της αμερικανοθρεμενης χουντας απο παπαδαρια και διαφορα site απο γραφικη αρχιζει και γινεται τον τελευταιο καιρο επικινδυνη.Τιποτα δεν πρεπει να μενει αναπαντητο ειδικα τετοιου ειδους δηλωσεις του φασιστοτραγου.Οι καιροι προσφερονται για ακροδεξια παπαρολογια λογω της ρηχης αντιπολιτευσης της υπολοιπης αριστερας(πλην ΚΚΕ)που παρουσιαζει την κυβερνηση του Τζεφρευ ως προδοτικη αθωωνοντας το συστημα που θα γεννουσε ουτως η αλλως την κριση λογω της φασης που βρισκεται ο καπιταλισμος στην χωρα μας και παγκοσμιως.Ο αγωνας ειναι πολυσυνθετος και πολυεπιπεδος,δεν ειναι τυχαια η ακροδεξια ρητορεια που βρωμαει στην ατμοσφαιρα,το κεφαλαιο χρειαζεται τον φασισμο οσο ποτε αλλοτε και δεν πρεπει να χαρισουμε κανεναν ανθρωπο στους φασιστες κανεναν νεο στο δηλητηριο της ακροδεξιας.Φυσικα δεν αθωωνω την κυβερνηση του ΓΑΠ που παιζει αψογα τον ρολο της στην προσπαθεια να διασωσει το πτωμα του καπιταλισμου μπας και νεκραναστηθει αλλα οι συντροφοι υπολοιπης αριστερας θα πρεπει αμεσα να εμβαθυνουν την κριτικη τους στην καπιταλιστικη φυση της κρισης αλλιως εστω και αθελα τους ριχνουν νερο στο μυλο του φασισμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το θέμα έχει ως εξής:
    Ο τύπος (ο παπάς) χουντικός είναι, χουντικό ήθελε να ... σφίξει το χέρι (ένας έμεινε, άλλωστε), μέχρις εδώ τίποτα το ... μεμπτό !!!

    Το θέμα προέκυψε από τη στιγμή που ο παπάς ήθελε να κάνει ντόρο για να βγει στα κανάλια !
    Αυτό δεν του προέκυψε και ... χόλιασε !!!

    Περαστικά του !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Αμβρόσιος όπως και ο εγκληματίας του εμφυλίου Αρσένης Εζνεπίδης (Παΐσιος) που το 1945 άφησε το μαραγκείο για να μπει στο πλευρό των Εγγλέζων καταχτητών. Με ζήλο ζητούσε να μάχεται στην πρώτη γραμμή στον εμφύλιο πόλεμο, κατά των κομμουνιστών. Το πόσους συντρόφους καθάρισε ο "Άγιος" δείχνει το ότι οι τύψεις τον οδήγησαν να γίνει καλόγερος.
    Τέτοιους αγίους έχουμε αρκετούς στην πατρίδα μας. Ένας απ αυτούς ο Φλωρίνης Ανδρέας Καντιώτης με πλούσιο έργο, εξομολογώντας τους κρατούμενούς του, τους έστελνε στη συκιά του Γλάστρα ή και στο απόσπασμα. Κάνοντας λειτουργία στο ύπαιθρο έβαζε 3.000 ανθρώπους φάτσα στον ήλιο για να μην ενοχλείται ο ίδιος, βρίζοντας χυδαία τους κρατούμενους κληρικούς γιατί δεν έψαλλαν το απολυτίκιο του βασιλέα.

    Σε λίγο καιρό θα χριστεί και ο Αμβρόσιος άγιος για το ευαγές έργο του.
    Αυτός ο κύριος πληρώνεται από το ελληνικό δημόσιο με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ για να εξυμνεί τη χούντα. Η ιερή σύνοδος και το υπουργείο παιδείας τι κάνουν; Ο μορφωμένος Αρχιεπίσκοπος που είναι; Τι κάνει και γιατί ποιεί την νήσσαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέτοια φαινόμενα είναι σύμφυτα του συστήματος, που τα κρατά στις εφεδρείες του και όταν εκτιμήσει ότι μπορούν να συμβάλλουν στον αποπροσανατολισμό, στην παραχάραξη της ιστορίας, τα ξεσκονίζει από την μούχλα και τα ρίχνει για κατανάλωση και ότι πιάσουν.
    Είναι ανάγκη να ξεσκεπάζονται τέτοιες ενέργειες, να καταλαβαίνει ο κόσμος για πιο σκοπό, τι εξυπηρετούν και που στοχεύουν.
    Παράλληλα ανάγκη μεγάλη να εξηγηθεί στους εργαζόμενους, στις λαϊκές μάζες, η φύση της κρίσης του καπιταλιστικού συστήματος, οι αιτίες, τα αδιέξοδα του και ο μόνος τρόπος που μπορεί να ανατρέψει τα σχέδια εξόντωσης της εργατικής τάξης.Η ίδια η ανατροπή του συστήματος!
    Ο λαός μας είναι πολιτικά καθυστερημένος.
    Τα έχουν καταφέρει μια χαρά.
    Μόνον η ανατροπή του εκμεταλλευτικού συστήματος μπορεί να φέρει θετικά αποτελέσματα για τους εργαζόμενους. Όχι με αντοχές και θυσίες που πρέπει να επιδείξει για τις επόμενες 2 δεκαετίες του 21ου αιώνα,αλλά με οργάνωση και καθημερινούς αγώνες, με επιμονή,
    στοχοπροσυλωμένα στην ανάγκη της ανατροπής τους και την εγκαθίδρυση της λαϊκής,εργατικής εξουσίας και όχι με επιμέρους αιτήματα και διεκδικητικούς αγώνες στους οποίους έτσι και αλλιώς ούτε θέλουν ούτε μπορούν οι από πάνω να ανταποκριθούν,με την ανάπτυξη των δεσμών με τον λαό, με κατανόηση στις αδυναμίες του, χωρίς αποκλεισμούς, να τον πείσουμε να τον εμπνεύσουμε.
    Ε,μην πούμε στον 35αρη να κάνει κουράγιο και να αγωνιστεί, ώστε όταν θα φτάσει στα 55 ίσως να μπορεί να ελπίζει, ότι μετά από ακόμη 20 χρόνια μπορεί να δει με τα ίδια του τα μάτια τον Σοσιαλισμό στην πράξη, αν στο μεταξύ θα έχει επιζήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. poe

    Τοσο πολυ.....κτηνος ομως, στοιβαγμενο μεσα σε εναν και μονο ανθρωπο ειναι τουλαχιστον...
    παρανοικο!

    Βεβαια σημερα υπαρχουν και αλλοι, οχι και τοσο βιαιοι τροποι, να ξεκανουν κοσμο...
    Μια ματια στους καταλογους των ανεργων,των χαμηλοσυνταξιουχων, που τους περικοπτουν κι αλλο (!) τις συνταξεις και των μαγαζιων που προσφατα εβαλαν λουκετο ειναι αρκετη για να βγουν καποια συμπερασματα για το που οδηγουν ενα μεγαλο μερος των εργαζομενων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. AlexD

    Oπως λες, προκειται για ...θρασύδειλους και το οτι η εκκλησια δειχνει να συνδραμει τετοιες αποψεις θα επρεπε να επιδρασει τουλαχιστον αρνητικα σε οσους συνεχιζουν να ειναι θρησκοληπτοι, αλλα δυστυχως πολλοι απο τους πιστους, δεν ενδιαφερονται για τετοια θεματα.
    Για ποια θεματα ακριβως ενδιαφερονται δε ξερω, αλλα ελπιζω μονο να μη συμφωνουν με τις πραξεις αυτες.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. RED FAITH

    Συμφωνω απολυτα οτι ολα αυτα δεν ειναι τυχαια και ειναι επικινδυνες καταστασεις που μπορει να φτασουν να γινουν και ανεξελεγκτες.
    Θα τολμουσαν τετοιες αποψεις να ακουστουν λιγα χρονια πριν; Πιστευω οτι θα καταδικαζονταν ακομα περισσοτερο απ ο τι σημερα που μεσα σ αυτο το αρρωστο ακροδεξιο κλιμα ακουγονται παντος ειδους απαραδεκτα πραγματα που εφ οσον δεν καταδικαζονται μαζικα παιζουν το ρολο του νεροκουβαλητη της νεοφιλελευθερης προπαγανδας απ οπου κι αν αυτη προερχεται και φυσικα ευθυνη φερουν οσοι δεν καταδικαζουν τετοιες ενεργειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. faro

    Λιγη ξεφτυσμενη απο τα χρονια και διακοσμημενη με φοινικες...προπαγανδα, ετσι; ;)

    Περαστικα τους, oμως, οπως λες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. gekoudi

    Εισαι καλα ενημερωμενος βλεπω και καλα εκανες και ανεφερες τα παραδειγματα αυτα. Προς γνωση και.. συμμορφωση λοιπον!
    Δεν πιστευω, παντως, να περιμενεις να σου...απαντησουν γιατι δεν αντιδρουν; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φιλη blackbedlam

    Θα συμφωνησω με τη διαπιστωση σου οτι δυστυχως ο λαός μας είναι πολιτικά καθυστερημένος και αυτος ειναι ο λογος υπαρξης τετοιων φαινομενων, που δεν υπαρχει περιπτωση να συνεβαιναν, ας πουμε στη Σουηδια, ή και αλλου, οπου η εκκλησια δεν παιζει τον ιδιο ρολο που παιζει σε χωρες οπου το επιπεδο μορφωσης και η αναμιξη του μεσου πολιτη με τη πολιτικη δεν ειναι το ιδιο.

    Φυσικα και πρεπει να ξεσκεπάζονται τέτοιες ενέργειες ωστε να συνειδητοποιει ο κόσμος το που στοχεύουν, αλλα ξερεις πιστευω οτι αυτοι ακριβως που θα επρεπε να ενημερωθουν , δλδ οι ανθρωποι που πηγαινουν στην εκκλησια, ειτε δεν ενημερωνονται οπως πρεπει, ειτε και δυστυχως πολλοι απο αυτους συμφωνουν με τετοιες ενεργειες στο ονομα μιας..περιεργα εννοουμενης ''θρησκευτικοτητας'' που αγνοει (ηθελημενα,ή οχι ) τις πολιτικες προεκτασεις καποιων πραξεων.

    Ετσι μονο η ανατροπή του συστήματος που στηριζεται σε σαπια θεμελια μπορεί να φερει ελπιδα στις μεσαιωνικες συνθηκες ζωης και εργασιας που υποβαλλουν τους λαους.
    Ποιος θελει να ακουσει για ακομη περισσοτερες...θυσιες που ετσι κι αλλιως κανεις δε ξερει ποτε θα τελειωσουν, γιατι οπως εχουμε καταλαβει αυτοι ολο για θυσιες μιλουν και αυτο ακριβως ελεγαν απο τα χρονια του παππου μου μεχρι σημερα!
    Εμπνευση χρειαζεται για καινουργιους αγωνες και αυτο ειναι που λειπει δυστυχως, σε μεγαλο βαθμο ακομη, σημερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΙΑΤΙ σας φενεται παραξενο ΑΥΤΟΙ κυβερνανε 70 χρονια τωρα ... αυτοι τα κανουν οπως θελουν.... απλα μας δεινουν την "ευχερια" να το καταλαβουμε...! { την ιδια ωρα του συνβαντος του αρθου συνελυφθην στο πεδιο του αρεως.....}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμε, Φίλε μας, όχι μόνο 70 ... 2.000 χρόνια κυβερνάνε τώρα ...
    Στηριζόμενοι στον έμφυτο ανθρώπινο φόβο για τον θάνατο κλπ. ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλα που κολατε τωρα ο Αμβροσιος θελει και ειναι χουντικος,ο παπα-Ανυπομονος,ο Αντωνιος και ο Ιωακειμ θελανε και ηταν κομμουνιστες και ενας αλλος που δεν θυμαμαι(εψαξα μα δεν τον βρηκα)ειχε πει πως καθε χριστιανος πρεπει να ειναι αναρχικος και το αντιθετο.
    Λαμπρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. To μονο παρηγορο εδω, Ελβα, ειναι οτι τα "πνευματικα" κατακαθια δεν εχουν πια την αποδοχη που ειχαν παλια. Δηλαδη, ακομα και να πιστευει καποιος στο Θεο, τους εκπροσωπους του τους εχει γραμμενους στα @@@@@@@ του. Τουλαχιστον οι νεοι και οι μεγαλυτεροι.
    Ποσοι να ειναι αυτοι που τους παιρνουν σοβαρα; Αντε να ειναι καμια 15αρια%, με τιποτα παραπανω, οι οπαδοι των Καρατζαφυρερ και οι γεροι της ΝΔ.

    Τρεφω βαθυτατη απεχθεια για καθε μορφη οργανωμενης θρησκειας, για παπαδες, μητροπολιτες, ιμαμηδες και μουεζινηδες.
    Αν υπαρχει κατι χειροτερο απο τα καπιταλιστικα καθεστωτα, αυτα ειναι τα θεοκρατικα καθεστωτα.
    Κι οπως απεχθανομαι τους Χριστοδουλους, αλλο τοσο και περισσοτερο απεχθανομαι τους Χομεινι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. celin

    Eχεις δικιο οταν λες οτι τουλαχιστον οι νεοι δεν δειχνουν να αποδεχονται τετοια προτυπα και δη θρησκευτικα!
    Τελικα δε ξερω ποιοι τα αποδεχονται, αλλα ελπιζω να μη κρατησει κι αλλα τοσα χρονια αυτη η ..''αποδοχη'' και επιτελους να συνειδητοποιησει ο κοσμος τι υπαρχει πισω απο τη..βιτρινα, ειτε μας παρουσιαζονται ντυμενοι με πολιτικα, ειτε με αμφια, παιζουν ομως τον ιδιο ρολο στην ..αποχαυνωση του πολιτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Elva μεγάλωσα με τον παππού μου τον Γιώργο Γκέκα του Δημητρίου, που έχω και εγώ ακριβώς το ίδιο όνομα. Τραγουδούσαμε μαζί τα αντάρτικα. Μου έχει αφηγηθεί ατελείωτες ιστορίες από το ρημάδι το νησί, για τα γυφτοφάσουλα με τα ζωύφια που τους τάϊζε η εθνική κυβέρνησις και για τις πέτρες που κουβαλάγανε. Tα αντίσκηνα... Έφυγε τραγουδώντας περιμένοντας τον κομμουνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε χρήστης μπορεί να σχολιάσει στο γλόμπινγκ αφού επιλέξει διακριτικό ψευδώνυμο για αποφυγή συγχίσεων είτε με λογαριασμό Google είτε με τη χρήση της υπηρεσίας openID είτε με την απλή επιλογή ονόματος χρήστη.
Προσβλητικά ή υβριστικά σχόλια για συντάκτες ή σχολιαστές θα διαγράφονται. Δεν ενθαρρύνεται η χρήση υβριστικών λέξεων ή εκφράσεων.
Ο σχολιασμός γίνεται με το ελληνικό αλφάβητο και με μικρά γράμματα

Οι διαχειριστές έχουν τη δυνατότητα να προβαίνουν σε διαγραφή σχολίων που δημιουργούν σκόπιμη ή μη σύγχιση και απομάκρυνση από το θέμα της ανάρτησης.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...