23 Μαρ 2012

«Ο εκρηκτικός κρίνος του Ευαγγελισμού»




Ο Τάσος Θεοδωρόπουλος αναρωτιέται τι γιορτάζει φέτος η 25η Μαρτίου. Τον εκρηκτικό κρίνο του Ευαγγελισμού.

"Θα ξεπεράσω γρήγορα τον σκόπελο του τι ακριβώς αντιπροσωπεύει μια εθνική παρέλαση αρμάτων μάχης, στρατιωτών και μαθητών σε μεταξικό φασιστικό οίστρο. Γιατί από τη φύση της, μία παρέλαση επίδειξης στρατιωτικής δύναμης και πρόθυμων να θυσιαστούν στο βωμό του πολέμου νέων, δεν είναι χαιρετισμός και εορτασμός της ελευθερίας, αλλά στρατόκαυλη οπισθοδρόμηση χειραγώγησης και εντυπωσιασμού ανόητων μαζών. 

Αφού το ξεπέρασα αυτό, ας δεχτούμε λοιπόν ότι ναι, όντως η παρέλαση πραγματοποιείται για να γιορτάσουμε την ελευθερία, την επανάσταση του 21 (που έγινε τελείως αλλιώς από ότι μαθαίνουμε ότι έγινε και όχι τη μέρα που τη γιορτάζουμε). Πώς ακριβώς νοείται μια γιορτή της ελευθερίας με την Αθήνα να έχει μετατραπεί από τις αστυνομικές δυνάμεις περιφρούρησης σε χώρα έτοιμη για δικτατορία; 

Τι ακριβώς «σημαία» ελευθερίας θα κουβαλήσουνε τα τανκς που θα παρελάσουν και μέσα στο γενικότερο πλαίσιο της αστυνομικής παρουσίας, δε θα διαφέρουν και τόσο από την προέλαση των τανκ της χούντας; 

Ποια εθνοσωτήριος γιορτή έχει μέσα της τόσο έντονο το κωμικό στοιχείο ώστε τρεις μέρες πριν υπάλληλοι του δήμου να αποψιλώνουν τις νεραντζιές από τα νεράντζια ούτως ώστε να μην εκτοξευθούν στα κεφάλια των επισήμων; (Πάλι καλά που δεν στείρωσαν προκαταβολικά και όλες τις κότες για να μην υπάρχουν πρόχειρα αυγά). Οι γιορτές δεν γίνονται από υποχρέωση. Γίνονται από χαρά. Κι όταν χαρά δεν υπάρχει (και δεν θα υπάρχει για πολλά χρόνια σε αυτόν τον τόπο) καλύτερα να μη γίνουν καθόλου. 

Πόσο διαφορετική θα είναι αυτή η εορταστική παρέλαση στην ουσία της από τις υποχρεωτικές θρηνωδίες μπροστά στην κάμερα των Κορεατών για το θάνατο του Κιμ Ιλ Γιουνγκ; Καθ' όλου. Το δημοκρατικό περιτύλιγμα μόνο αλλάζει για να έχουμε να κρύβουμε τη μούρη μας πίσω από έναν (τούρκικο εφ' όσον είναι και η μέρα τέτοια) φερεντζέ.

Μια παρέλαση για την ελευθερία, προϋποθέτει το δικαίωμα της ελευθερίας, και της ανυπακοής και της δυσφορίας, του οποίου η πιο ευγενής και αναίμακτη έκφραση είναι το μούντζωμα στην εξέδρα των επισήμων. Ένα ελεύθερο έθνος, προϋποθέτει την ύπαρξη MME που την επόμενη μέρα, δε θα αναμασήσουν την κυβερνητική προπαγάνδα – δελτίο τύπου «συγκλονισμένο το πανελλήνιο από τη συμπεριφορά των μαθητών. Θα υπάρξει μηδενική ανοχή και κυρώσεις». Για ένα πολύ απλό και δημοκρατικό λόγο: Το πανελλήνιο, εφ' όσον το επικαλείστε φίλτατοι είναι συγκλονισμένο από την δική σας εσχάτη προδοσία.

Και η μηδενική ανοχή και οι κυρώσεις, είναι η μούντζα που σας αξίζει. Σόρι κουκλίτσες αλλά αυτό είναι δημοκρατία. Όλα τα άλλα είναι φασισμός σαλονάτος με φόντο από το παράθυρο το στρατόπεδο συγκέντρωσης που μας βάλατε να ζούμε την ώρα που εσείς επεκτείνετε τις κοσμικές σας δονήσεις καθισμένοι πάνω σε ένα συλλογικό (από μας δώρο) δονητή – έκπληξη, πηγή χαράς. Σαν τον κρίνο του Ευαγγελισμού ένα πράγμα, αλλά πιο εκρηκτικό".


12 σχόλια:

  1. Δεν γνωρίζουμε τι θα κάνουν οι μαθητές ... αλλά ό,τι κι αν κάνουν, έχουν όλα τα δίκια με το μέρος τους !

    Κατά τη γνώμη μου, εμείς οι ... μεγάλοι, ένα πράγμα πρέπει να κάνουμε.
    Να μην πατήσουμε το πόδι μας εκεί, ας κάνουν την παρέλαση μόνοι τους οι ... "επίσημοι" !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. faro

      Aυτο ελεγα κι εγω τις αλλες...
      http://bit.ly/GJ2lIh

      Ημουν που ημουν εναντιον των παρελασεων, αλλα τωρα και κατω απ αυτες τις συνθηκες ειμαι της γνωμης να καταργηθουν! Ετσι κι αλλιως ειναι γελοιο να γιορταζεται το πνευμα της ...Ελευθεριας κατω απο εντελως ανελευθερες συνθηκες!

      Διαγραφή
  2. Αν μου αιτιολογήσει κάποιος τι φοβάται ότι θα γίνει στις παρελάσεις οκ, να το συζητήσουμε. Αν όμως απλά ξαφνικά οι παρελάσεις έγιναν εθνικιστικές και φασιστικές, τότε ειλικρινά μου έρχεται για πρώτη φορά στην ζωή μου να κατέβω. Αλλιώς θ΄ακολουθούσα τον "αγώνα" του ΣΥΝ που εδώ και κάποια χρόνια κάνει τσάμπα αντιφασισμό, ζητώντας την κατάργηση των παρελάσεων.

    Πάντως για όποιους φοβούνται τυχόν πραξικόπημα, θα ήθελα να τους πω ότι το 1967 δεν υπήρχε καμία παρέλαση. Όταν θέλησαν να κάνουν το πραξικόπημα απλά τα τανκ βγήκαν στους δρόμους. Ούτε ταραταζούμ, ούτε τίποτε. Έτσι κι αλλιώς τα τάνκ δεν χρειάζεται να παρουσιάσουν και ιδιαίτερες δικαιολογίες πέραν του ότι μπορούν να ρίξουν.
    Για να δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπούρδες του Τάσου Θεοδωρόπουλου, δεν αξίζουν σχολιασμό. Δεν άξιζαν και να αναπαραχθούν εδώ, νομίζω.

      Διαγραφή
    2. Χωρις να συμφωνω με το ολο κειμενο, το χρησιμοποιησα περισσοτερο σαν ερεθισμα για μια συζητηση πανω στο θεμα παρελασεις.
      Η γνωμη σου σεβαστη φιλε Λευτερη Δ.Π, αλλα θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω για το τι χρειαζεται και τι δεν ''χρειαζεται'' να αναπαραχθει εδω.

      Διαγραφή
    3. Υuri

      Tελικα φαινεται οτι υπαρχει μεγαλη πολωση στο θεμα. Οι μνημονιακοι φαινεται οτι το εχουν δει ως ...ευκαιρια για μεγαλυτερη επιβολη εξουσιας και οι αντιμνημονιακοι ειτε ως περιττη φασαρια, ειτε ως ευκαιρια για αντιπαραθεση.Αλλοι παλι απεχουν απ ολο το ..πανηγυρι και καλα κανουν.Παντως ο τροπος που αντιμετωπιζεται το ολο γεγονος δειχνει για μενα τον πανικο τους....

      Διαγραφή
  3. πρόλαβε πάντως να τον κάνει και τον αντικομμουνισμό του ο k. θεοδωρόπουλος ακόμη k σε άσχετο ζήτημα: "υποχρεωτικές θρηνωδίες μπροστά στην κάμερα των Κορεατών για το θάνατο του Κιμ Ιλ Γιουνγκ... κλπ". Ήταν εκεί και το τσεκάρισε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Elva
    Θα περίμενα να μου απαντούσες συγκεκριμένα γιατί χρειάστηκε να αναπαραχθεί αυτή η αηδία, και όχι βέβαια με το γενικόλογο «σαν ερέθισμα για μια συζήτηση πάνω στο θέμα παρελάσεις». Το ερέθισμα θα μπορούσε να δοθεί και χωρίς να υποστούμε τη δοκιμασία της ανάγνωσης αυτής της αθλιότητας. Θα σεβαστώ κι εγώ με τη σειρά μου τις επιλογές σας, αλλά αισθάνθηκα υποχρεωμένος να σχολιάσω (και δεν θα επανέλθω), από τη στιγμή που γράφω επώνυμα και που είχα την ατυχή έμπνευση δύο φορές τουλάχιστον (τόσες θυμάμαι) να αναφερθώ στο κείμενο αναρτήσεων του ιστολογίου μου επαινετικά για το γλόμπινγκ. Νομίζω ότι αυτό το σχόλιο μπορεί κάπως να αντισταθμίσει τις αναφορές μου εκείνες, σαν δήλωση αποποίησης ευθύνης (ελληνιστί disclaimer).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Λευτέρης-Δικαίος Παπαδέας:
      από ότι έχεις δει, κάποιοι από εμάς έχουμε επιλέξει την αυτούσια αναπαραγωγή κάποιων κειμένων, με τα οποία μπορεί να έχουμε και διαφωνίες, σαν βάση κουβέντας, και να αφήνουμε τις διαφοροποιήσεις μας να προκύπτουν από τον σχολιασμό. Εχεις εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους είσαι κατά αυτής της πρακτικής, και νομίζω πως έχεις καταλάβει και τις δικές μας θέσεις πάνω σε αυτό.
      Από την άλλη, εφόσον από ότι έχουμε καταλάβει, οι δικές μας πολιτικές αξίες ταυτίζονται με τις δικές σου, σε μεγάλο τουλάχιστον βαθμό, νομίζω πως θα μας βοήθαγες πολύ όταν πιστεύεις πως υπάρχει πρόβλημα, με την κατάθεση των διαφωνιών σου πάνω στην αρχική ανάρτηση. Είναι από τα πράγματα που επιδιώκουμε άλωστε...

      Διαγραφή
  5. Elva - Λευτέρης-Δικαίος Παπαδέας: Παιδιά, μην ... αρτσώνεστε !

    Κάντε μου τη χάρη ...
    Παρακαλώ !

    Μπορούμε να ανταλλάσουμε τις απόψεις μας, να λέμε τη γνώμη μας ΕΛΕΥΘΕΡΑ !

    Κανείς δεν προσπαθεί να ... δικαιωθεί !

    Με συγχωρείτε, αλλά με στεναχωρήσατε λίγο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. TRASH: Σωστά. "Είναι από τα πράγματα που επιδιώκουμε".

    Κι όταν γίνεται, όμως, να το αποδεχόμαστε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λευτέρης-Δικαίος Παπαδέα: Δεν ήταν ατυχής έμπνευση ...

    Πίστεψέ με !

    Άιντε, ... δώστε τα χέρια. Δεν περισσεύει κανείς ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε χρήστης μπορεί να σχολιάσει στο γλόμπινγκ αφού επιλέξει διακριτικό ψευδώνυμο για αποφυγή συγχίσεων είτε με λογαριασμό Google είτε με τη χρήση της υπηρεσίας openID είτε με την απλή επιλογή ονόματος χρήστη.
Προσβλητικά ή υβριστικά σχόλια για συντάκτες ή σχολιαστές θα διαγράφονται. Δεν ενθαρρύνεται η χρήση υβριστικών λέξεων ή εκφράσεων.
Ο σχολιασμός γίνεται με το ελληνικό αλφάβητο και με μικρά γράμματα

Οι διαχειριστές έχουν τη δυνατότητα να προβαίνουν σε διαγραφή σχολίων που δημιουργούν σκόπιμη ή μη σύγχιση και απομάκρυνση από το θέμα της ανάρτησης.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...