9 Ιουν 2011

Η μετανάστευση της λογικής 2





Άκουγα εχθές σε έναν τοπικό σταθμό του Hρακλείου μια κουβέντα που γινότανε σχετικά με τους μετανάστες. Δυστυχώς ούτε ο σταθμός έχω ιδέα ποιος ήταν, ούτε και το όνομα του δημοσιογράφου που έκανε την εκπομπή θυμάμαι(το είπε κάποια στιγμή ένας από τους συνομιλητές αλλά δεν το συγκράτησα).
Η συζήτηση έγινε με αφορμή παράπονα των Ηρακλειωτών σχετικά με τους μετανάστες, οι οποίοι έχουν κατακλύσει το κέντρο, είναι σε κάθε φανάρι, και κατά τα λεγόμενα τους δημιουργούν ένα σωρό προβλήματα. Η εκπομπή δεχόταν τηλέφωνα από το κοινό, για να πει ο καθ  ένας τη γνώμη του σχετικά με το μεταναστευτικό(ήθελα και εγώ να πάρω αλλά όση ώρα άκουγα δεν είπανε τον αριθμό του τηλεφώνου).
Επικρατούσε λοιπόν μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα του στυλ «εγώ δεν είμαι ρατσιστής αυτοί είναι μαύροι», την οποία αποδεχόταν και αναπαρήγαγε και ο παρουσιαστής. Από την μια λοιπόν έλεγε γεμάτος ευαισθησία «κάτι πρέπει να γίνει είναι και αυτοί άνθρωποι» και από την άλλη, συμβούλευε τους ιδιοκτήτες σπιτιών στο κέντρο του Ηρακλείου να μην τους τα νοικιάζουν, γιατί πάνε και μένουν 15 άτομα μαζί σε ένα σπίτι χωρίς να σέβονται τους κανόνες υγιεινής. Το ωραίο είναι όμως ότι δεν γούσταρε ούτε και εκείνους που περιφερόταν στους δρόμους και έδιναν μια κακή εικόνα, όπως ο ίδιος είπε, στους τουρίστες και στους επισκέπτες της πόλης. Είναι λοιπόν ναι μεν άνθρωποι και αυτοί και κάτι πρέπει να γίνει, αλλά δεν έχουν δικαίωμα ούτε για στέγαση, αλλά ούτε και άστεγοι να είναι, οπότε φαντάζομαι κάτι μεταξύ «τελικής λύσης» και στείρωσης είχε στο μυαλό του ο παρουσιαστής.
Δεν παρέλειψε όμως να δώσει και μαθήματα δημοσιογραφίας όταν ένας ακροατής τον κάλεσε και του είπε ότι έχει ψιλικατζίδικο δίπλα σε κάτι φανάρια, και ότι πηγαίνει εκεί ένας από τους «των φαναριών» και του δίνει 40-50 ευρώ σε ψιλά να του τα κάνει χοντρά κάθε μέρα. Ο ακροατής διαμαρτυρότανε γιατί λέει δεν τους τσακώνει η εφορία αυτούς στα φανάρια να τους φορολογήσει(!!!), ενώ ο παρουσιαστής έλεγε, «επιτέλους μάθαμε και πόσα λεφτά βγάζουν»(ε βέβαια μια μαρτυρία ανώνυμη από το ραδιόφωνο βάζει κάτω και τις πιο καλές στατιστικές αναλύσεις). Κάποια στιγμή μάλιστα, ο παρουσιαστής είπε ότι έχει έναν γνωστό που είπε σε κάποιον από αυτούς στα φανάρια «έλα να σε πάρω στις ελιές» και αυτός αρνήθηκε, που αυτό κατά την άποψη του σήμαινε ότι δεν είχε όρεξη να δουλέψει και προτιμά να ζητιανεύει(εκεί εγώ ανάσανα, μιας και νόμιζα ότι μόνο εμείς οι έλληνες κατά τα λεγόμενα των γερμανών(που τους ανοικοδομήσαμε τη χώρα) ήμασταν τεμπέληδες).
Ακούστηκαν βέβαια και τα γνωστά, «αυτοί(οι ξένοι γενικά όχι μόνο των φαναριών) βγάζουν τα λεφτά έξω από τη χώρα και πτωχεύσαμε», λες και δεν προσφέρουν μέχρι τώρα την εργασία τους πολύ φθηνά, που σημαίνει ότι αμείβονται πολύ πιο λίγο από όσο προσφέρουν. Ξεχνούν ότι το συνάλλαγμα φεύγει με τις πολυεθνικές, με τις κατασκευαστικές και με τις τράπεζες, οι οποίες αμείβονται πολύ περισσότερα από όσο προσφέρουν.
Πραγματικά μιλάμε για ισοπεδωτικού τύπο αντιλήψεις που προσεγγίζουν την φασιστική νοοτροπία!!! Αντί να ζητάμε γονατιστοί συγνώμη σε μετανάστες, όπως είναι εκείνοι που έρχονται από την Λιβύη επειδή τους ισοπεδώνουμε την χώρα, το περήφανο ελληνικό έθνος τα υπόλοιπα αρπακτικά του ΝΑΤΟ, τους λέμε βρωμιάρηδες, τεμπέληδες, τουριστοδιώχτες και φοροφυγάδες, ντροπή μας.
Η πλάκα είναι ότι εγώ, φεύγοντας από το Ηράκλειο έπεσα πάνω σε έναν τέτοιο και μου καθάρισε το τζάμι στο αμάξι, όμως δεν πρόλαβα πριν ανάψει πράσινο να του δώσω λεφτά μιας και τα είχα στην τσέπη του τζίν. Ευτυχώς που δεν υπάρχει μια αντίστοιχη εκπομπή να παίρνουν τηλέφωνο οι των φαναριών να καταγγέλλουν τους τζαμπατζήδες σαν και μένα.

Λαγωνικάκης Φραγκίσκος(Poexania)

9 σχόλια:

  1. Φτάνω σε διασταύρωση με ποδήλατο. Το φανάρι έχει μόλις γίνει κόκκινο και είμαι μπροστά μπροστά για να στρίψω αριστερά. Σε δευτερόλεπτα έρχονται πίσω μου και πίσω δεξιά μου στις 2 λωρίδες του οδοστρώματος 4-5 αυτοκίνητα και σταματάνε και αυτά. Ο μετανάστης πηγαίνει να καθαρίσει τζάμια.

    Σε μια δόση ακούω θυμωμένες φωνές πίσω δεξιά μου, από μια ανεκδιήγητη (για να μην παρεξηγηθώ, δεν με ενδιαφέρει πώς συμπεριφέρεται η συγκεκριμένη στην υπόλοιπη ζωή της ούτε έχω πρόβλημα με τις γυναίκες οδηγούς) που προφανώς είπε στον μετανάστη να μην της καθαρίσει το τζάμι, αυτός το έκανε, αυτή την έπνιξε το δίκιο και άρχισε να σκούζει και να βρίζει, ενώ είχε ανοίξει και την πόρτα και είχε βγει η μισή έξω.

    Επειδή δε σταμάταγε, ξαναγυρνάω και της λέω "Σταμάτα ρε, ξεφτιλίζεσαι στον κόσμο..!". Ξαφνιάζεται, λέει με μια θυμωμένη έκπληξη κάτι μισόλογα "...να ξεφτιλίζομαι..." και τελικά το βουλώνει.

    Είναι νομίζω εντυπωσιακό πώς, εκεί που αυταπατάται κάποιος ότι βρίσκεται σε θέση ισχύος έναντι οποιουδήποτε άλλου, πέφτει από τα σύννεφα μόλις βρεθεί κάποιος τρίτος να του κάνει τον μάγκα.

    Αυτό όμως που μου έχει μείνει πιο πολύ από όλα είναι το ταυτόχρονο υπομειδίαμα του μετανάστη και του ζευγαριού στο αυτοκίνητο πίσω μου αμέσως μόλις τα άκουσε η (στην κυριολεξία και όχι αυτοπροσδιοριζόμενη) αγανακτισμένη.

    Για μένα δείχνει ότι τελικά όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε, είτε είμαστε μέσα στο αυτοκίνητο είτε απ'εξω, και πρέπει τελικά να στρέψουμε την οργή μας όχι ο ένας στον άλλον, όπως επιχειρεί να παραπλανά το σύστημα, αλλά στο ίδιο το σύστημα που είναι ο κοινός εχθρός, είτε μας έχει μέσα στο αυτοκίνητο είτε απ'εξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε παιδιά "Αντί να ζητάμε γονατιστοί συγνώμη" φαντάζομαι την σκηνή έλεος..γιατί να ζητήσω συγνώμη? και από ποιόν από όποιον μετανάστη λαθραίο ή μή βλέπω στον δρόμο ? φταίω και για τα εγκλήματα του Νατο ? Φταίω και για τα εγκλήματα στην Αφρική και στην Ν.Αμερική ? Εγώ ώς πολίτης ως άνθρωπος δεν είμαι θύμα της ίδιας νοοτροπίας που τους έχει εξαθλιώσει ? Και η δική τους ευθύνη ως πολίτες στις χώρες τους ποιά ειναι ? Δηλ ειλικρινά βιώνω την λογική του παραλόγου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σπο τη μια ισχύει αυτό που λες, οτι είμαστε θύμα του ίδιου συστήματος, απο την αλλη, εκείνοι που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΛΑΟΣ, έχουν ευθύνες και για την δική τους κατάντιας, και για τους βομβαρδισμούς. Δεν βομβαρδίζουν οι ίδιοι μεν, υποστήριξαν όμως τα κόμματα και τις λογικές που τόσα χρόνια συμμετέχουν σε όλα τα "ανθρωπιστικά" εγκλήματα του ΝΑΤΟ. Τώρα λένε, "να τους στείλουμε στις χώρες τους", λες και υπάρχει κάποια λύση για την μετανάστευση όταν εξαθλιώνεις λαούς και λαούς καθημερινά ανα τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε 1.59, όλοι έχουμε αντίστοιχες εμπειρίες, το κακό είναι ότι ο ρατσισμός και η ξενοφοβία όσο πηγαίνει και θα αυξάνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Poe

    Δυστυχως παντα και παντου θα υπαρχουν ρατσιστικες αποψεις περι του ''αλλου''. Καλο ειναι να ξεσκεπαζoνται τετοιες αποψεις και καλυτερα ακομη θα ηταν να επαιρνες τηλεφωνο (διαβασα οτι δεν μπορεσες) και να να τα ελεγες με τον ''προοδευτικο'' πραγματι...δημοσιογραφο του σταθμου αυτου! ;)


    Ανωνυμε 1.59μμ

    συμφωνω κι εγω με το συμπερασμα σου οτι ''πρέπει τελικά να στρέψουμε την οργή μας όχι ο ένας στον άλλον, όπως επιχειρεί να παραπλανά το σύστημα, αλλά στο ίδιο το σύστημα που είναι ο κοινός εχθρός''


    Ανωνυμε 2.37μμ

    Κανεις δεν ειπε οτι δεν εχουμε ολοι σαν πολιτες χωρων, ευθυνες, αλλα πως να το κανουμε δεν ειναι το ιδιο να συγκρινεις πολιτες απο τη Λιβυη, οπου δεν εχουν ολοι τις ιδιες δυνατοτητες μορφωσης οπως η πλειοψηφια των Ελληνων, οποτε χωρις να ειναι 100% αμοιροι ευθυνων δεν μπορει να ζηταμε απ αυτους την ιδιες ευθυνες οπως απο πολιτες της Ελλαδας, ως πιο ανεπτυγμενης χωρας απο τη ..Λιβυη, ας πουμε, για παραδειγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξεχνούν ότι το συνάλλαγμα φεύγει με τις πολυεθνικές, με τις κατασκευαστικές και με τις τράπεζες, οι οποίες αμείβονται πολύ περισσότερα από όσο προσφέρουν. -Τι ακριβως εννοεις;

    Λαμπρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εννοώ, ότι αυτό που μετράει, είναι τι προσφέρει ο καθ ενας.
    Ο Αλβανός λοιπον, που δουλεύει στις ελιές, ή στην οικοδομή, προσφέρει εργασία, προσφέρει παραγωγή, δηλαδή κάτι φτιάζει και αμοίβεται. Αμοίβεται όμως λιγότερο απο όσο δούλεψε, που σημαίνει ότι πρόσφερε κάτι ας πούμε στην χωρα που βρισκεται, και αμοίφθηκε λιγότερο απο ότι θα έπρεπε, με λόγια η χωρα βγαίνει κερδισμένη(η οικονομια της δηλαδή, οπότε προκύπτει το ερώτημα ποιος κερδίζει απο αυτήν την οικονομια). Σαν να έρθω εγω και να σου δώσω δυο πρόβατα για να μου δώσεις ένα, τι σε εννοιάζει εσένα τι θα το κάνω μετά το πρόβατο, εσύ ήδη είσαι κερδισμένος κατα ένα πρόβατο.

    Αντί για πρόβατο προσφέρει την εργασία του.

    Οι τράπεζες όμως, σου δίνουν ενα πρόβατο, και σου ζητουν δυο πίσω, το ίδιο και τα υπερτιμολογημένα δημόσια έργα, και τα υποβρύχια που γέρνουν, τα πληρώνεις παραπάνω απο όσο αξίζουν. Που σημαίνει ότι αυτά τα κέρδη κάπου πάνε, δηλαδή στα ταμεια των πολυεθνικών και των λοιπών εταιριών. Τώρα αυτά τα ταμεία τους αν είναι στην Ισπανια, στην Ελλάδα, στην Αμερική, στην Ολλανδία, μικρή διαφορά κάνει, το βασικο είναι ότι αφαιρούνται απο την αγορά, και είναι χρήματα που βγήκαν με την εργασία όλων μάς.



    Ισως και να σε μπέρδεψα περισσοτερο, αν δεν κατάλαβες ξαναρώτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό πάνω κάτω είναι και η υπερσυσσώρευση κεφαλαίου που λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελβα, δεν ξέρεις πόσο ήθελα να πάρω τηλ και να ακουστεί η άλλη άποψη, δυστυχώς δεν είπανε τον αριθμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε χρήστης μπορεί να σχολιάσει στο γλόμπινγκ αφού επιλέξει διακριτικό ψευδώνυμο για αποφυγή συγχίσεων είτε με λογαριασμό Google είτε με τη χρήση της υπηρεσίας openID είτε με την απλή επιλογή ονόματος χρήστη.
Προσβλητικά ή υβριστικά σχόλια για συντάκτες ή σχολιαστές θα διαγράφονται. Δεν ενθαρρύνεται η χρήση υβριστικών λέξεων ή εκφράσεων.
Ο σχολιασμός γίνεται με το ελληνικό αλφάβητο και με μικρά γράμματα

Οι διαχειριστές έχουν τη δυνατότητα να προβαίνουν σε διαγραφή σχολίων που δημιουργούν σκόπιμη ή μη σύγχιση και απομάκρυνση από το θέμα της ανάρτησης.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...