15 Μαΐ 2012

Να ξεκαθαρίσουμε και πάλι

Το ΚΚΕ δεν έχει λογαριασμό σε twitter και facebook


Ανακοίνωση του ΚΚΕ, όπως δημοσιεύεται σήμερα στον “ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ”.


“Εμφανίστηκε πάλι στο twitter λογαριασμός με το όνομα «Κ.Κ.Ελλάδας» και μάλιστα ο δημιουργός του υποστηρίζει ότι είναι «επίσημος λογαριασμός της Κ.Ε. του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας».


Παράλληλα, στο facebook λειτουργούν λογαριασμοί με το όνομα «Αλέκα Παπαρήγα» και «ΚΚΕ ΚΝΕ».


Οι λογαριασμοί αυτοί ΔΕΝ  έχουν καμία σχέση με το ΚΚΕ, την ΓΓ της ΚΕ του Κόμματος και την ΚΝΕ.


Οπως έχουμε ξαναγράψει, το ΚΚΕ δεν είχε και δεν έχει λογαριασμό ούτε στο Twitter ούτε στο facebook.


Οι φίλοι του ΚΚΕ πρέπει να είναι προσεκτικοί και δύσπιστοι απέναντι σε τέτοιους λογαριασμούς που εμφανίζονται ως ΚΚΕ, ΚΝΕ, ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ ή «Ριζοσπάστης» και να μη δίνουν τα στοιχεία τους γιατί έτσι πέφτουν θύματα εξαπάτησης”.


Να πάρουμε και μεις ως μπλογκ θέση, να το ξεκαθαρίσουμε και πάλι:


Μπλογκς που οι συντελεστές τους είναι φίλοι του ΚΚΕ, προωθούν την πολιτική του ΚΚΕ, υπάρχουν.


Μέχρις εκεί, όμως !


Επίσημες Ιστοσελίδες του ΚΚΕ είναι:


1. www.rizospastis. gr


2. www.kke.gr


και όσες ιστοσελίδες παραπέμπουν οι παραπάνω ιστότοποι.


Τελεία και παύλα !


Είμαι σίγουρος ότι οι χρήστες του ιντερνετ, έχουν τις γνώσεις και την οξυδέρκεια να αντιλαμβάνονται ποιοι είναι ποιοι !

28 σχόλια:

  1. Αυτό για το ΦΒ και το Τουίτερ δεν νομίζω οτι ξεγελά κανέναν ...Το πρόβλημα φίλε είναι οτι υπάρχουν και πολλοί bloggers ή ανώνυμοι σχολιαστές σε blogs που δηλώνουν φίλοι του ΚΚΕ και στην πραγματικότητα είναι άστα βράστα και προβοκατομαγείρεψτα....
    (ωραία λέξη έβγαλα η ρουφιάνα... μ'άρεσε! :-D )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xrwmatakaiskies

      Oπως δε ξεγελα κανεναν το oτι το ΚΚΕ δεν ασχοληθηκε ποτε με FB και Τwitter, ετσι νομιζω οτι φαινεται, τελικα, (αρκει να εχει κανεις τα ματια του ανοικτα να καταλαβαινει!) ποιοι ειναι οντως οι φιλοι και ποιοι ειναι εχθροι! Τοσο δυσκολο, τελικα, δεν ειναι..

      Ας μη ψαχνουμε συνεχεια για ..εχθρους! Συχνα οι φιλοι ειναι περισσοτεροι απ ο τι θελουμε να πιστευουμε!

      Διαγραφή
    2. Αυτά που λες και που είναι ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ, είναι η μία πλευρά.

      Η άλλη είναι ότι στον χώρο, υπάρχουν και οι προβοκάτορες ή κάποιοι που παίζουν ...

      Αυτοί πρέπει να ξεμπροστιάζονται !
      Όποτε φυσικά τους βρίσκουμε ...
      Γιατί εγώ προσωπικά, δεν ασχολούμαι καθόλου με αυτό !

      Διαγραφή
    3. ...τάδε έφη μια blogger και ανώνυμη σχολιάστρια σε blog.

      Έτσι δεν είναι xrwmatakaiskies;

      Διαγραφή
    4. Elva μπορώ να εγγυηθώ (και αν βρεθεί έστω και ΕΝΑ post διαφορετικό να μου το πουν) ότι ποτέ δεν έγραψα τόσο καιρό αδήλωτα με κάποιο άλλο ψευδώνυμο ή ανώνυμα ή με παραλλαγμένη ip κλπ. στα μπλογκ που αναφέρονται στο ΚΚΕ. Δεν γράφω αυτές τις μέρες ακριβώς γιατί έχω μια δηλωμένη διαφωνία που πιστεύω ότι είναι σοβαρή και δεν έχω καμία όρεξη να μπω σε μια διαδικασία συνεχούς γκρίνιας και αντιπαράθεσης για διάφορα θέματα και υποθέματα. Το θεωρώ μίζερο και άσχημο να το κάνω σε ένα χώρο που σεβάστηκε την άποψή μου και την ελευθερία του λόγου μου, όσο καιρό έγραφα.

      Όμως το επαναλαμβάνω: Δεν μου αρέσουν καθόλου αυτές οι μπηχτές που γράφονται από διάφορους περί "φίλων" κλπ., όπου τα σκάγια παίρνουν οποιονδήποτε που για οποιοδήποτε λόγο διαφωνεί με την κυρίαρχη αντίληψη. Η λογική "μαζί μου ή εναντίον μου" θα οδηγήσει πολύ κόσμο "εναντίον" κι αυτό είναι ένα ακόμη πολιτικό λάθος.
      Άλλωστε στην δική μου σκέψη δεν υπάρχουν ποτέ και για κανένα λόγο "επικοινωνιακά λάθη", αν δεν μιλάμε για αστικά κόμματα. Υπάρχουν πολιτικά.

      Διαγραφή
    5. Yuri

      Συμφωνω με την αποψη σου και περα απο αυτα που λεει και ο σ/φος φαρος πιο πανω (και που φυσικα εχει δικιο στο να επισημαινει καποια πραγματα), και εγω πιστευω οτι θα πρεπει να σταματησουν οι μπηχτες, (απο διαφορους και συχνα ανωνυμους ''καλοθελητές''!) γιατι μονο καλο δεν κανουν!
      ''Eχουν γνωση οι φυλακες''..Aς σταματησουμε να φυσαμε συνεχως το... γιαουρτι, επειδη καηκαμε,(ισως), με τον..χυλό!
      Ας δουμε τι και πως θα φερουμε τον κοσμο κοντα μας,οχι να τους διωχνουμε, με οποιοδηποτε τροπο.

      Διαγραφή
    6. Παιδιά, να ξεκαθαρίσουμε (όπως λέει κι ο τίτλος του ποστ) και το εξής:

      Κάποιοι από μας (και νομίζω οι περισσότεροι αν όχι όλοι) ΔΕΝ αναφερόμαστε ούτε στους σχολιαστές (αυτοί, μπορούν να γράφουν, Ο,ΤΙ θέλουν, αρκεί να είναι σε κόσμια πλαίσια - χωρίς ύβρεις και προσωπικές επιθέσεις), ούτε σε κάποια άρθρα !

      Ειδικά για τους σχολιαστές, οφείλω να τονίσω ότι τουλάχιστον στο γλομπινγκ, ήταν ΠΑΝΤΑ και κόσμιοι, και τα σχόλιά τους άξια προσοχής, και συνέβαλλαν σε έναν εποικοδομητικό διάλογο.

      σημ: οι κάποιες πολύ ελάχιστες και ασήμαντες εξαιρέσεις, δεν αναιρούν αυτόν τον κανόνα.

      Yuri: Με βρίσκεις σύμφωνο και για να μην το παίξω κάπως, τουλάχιστον στο 99% αυτών που γράφεις.

      Διαγραφή
    7. Να πω πρωτα την καλησπερα μου στους συντροφους στο γλομπινγκ και να ζητησω συγγνωμη που το σχολιο μου δεν αφορα καθολου αυτους αλλα απευθυνεται στο Yuri. Αν ειχα το email του θα του απαντουσα κατ ιδιαν και δεν θα εκανα καταχρηση εδω, με ενα σχολιο ασχετο με την αναρτηση (που ξερω οτι δεν αρεσει στο Φαρο να κανουμε ασχετα σχολια και εχει δικιο)

      Επειδη Yuri τυχαινει να εισαι ενας απο τους αγαπημενους μου σχολιαστες δεν θα ηθελα να σε δω να απεχεις. Το οτι μπορει να διαφωνουμε σε ζητηματα τακτικης εμενα δε μου λεει κατι. Τυχαινει. Το ποιος απο τους δυο μας εχει δικιο μπορει και να φανει στο αμεσο μελλον, μπορει και να μην φανει. αν παλι θεωρεις ανουσιο ή βαριεσαι να μπεις σε αντιπαραθεση με ανωνυμους ή ψευδονυμους, δεκτον και κατανοητον.

      Για τις μπηχτες τωρα. Και εγω αφησα καποιες χτες για να μην κανω το μπλογκ tabloid.
      Εχω θυμωσει πολυ με καποιες ιστοσελιδες μεγαλης ή σχετικης αναγνωσιμοτητας αλλα και με προβεβλημενους σχολιαστες επωνυμους, οι οποιοι ηταν μεχρι τωρα σχετικως δικαιοι και κρατουσαν παντα αποστασεις ή/και καθαρο μυαλο (με καποιες τραντακτες εξαιρεσεις οπως στις 20/11), οι οποιοι στεκονταν παντα κριτικα απεναντι στο ΚΚΕ αλλα και στη λεγομενη "κοινοβουλευτικη αριστερα" γενικοτερα και οχι μονο.
      οι οποιοι σφυρουν αδιαφορα τις τελευαταιες μερες (καποιοι οχι πλεον, δειλα δειλα κατι λενε).

      Να ξεκαθαρισω οτι δεν με ενοχλει καθολου αν καποιος εχει επιλεξει να στηριξει το συριζα. Ειναι απολυτο δικαιωμα του. Αλλα να μην πλασαρεται ως αντικειμενικος κριτης που κραταει ισες αποστασεις με καθαρο μυαλο.
      Εχουν ειπωθει πραματα και θαματα τις τελευταιες μερες και καποιος για να μην κριθει αναντιστοιχος, οφειλει να τα αναφερει. Οχι να πολεμησει, οχι να λασπωσει, οχι να κραξει. Απλα να τα αναφερει.
      Τεσπα αν θες στειλε mail
      : ]]]

      Διαγραφή
    8. Δεν είναι ότι βαριέμαι βρε Manny, απλά είναι λίγο μίζερο αυτό το συνεχόμενο μουρμούρισμα "Δεν είναι σωστό αυτό με την σημαία, η το άλλο με το ΣΕΒ, ή το τρίτο με την δήλωση της Αλέκας ή του Γλέζου κλπ." Είναι φανερό ότι είναι συνολικότερη η πολιτική διαφωνία της περιόδου και δεν χρειάζεται να την "εξειδικεύω" κάθε φορά, γινεται λίγο κουραστικό και για εσάς.

      Όσο για το "δίκαιος" και "ίσες αποστάσεις", αναρρωτιέμαι αν μπορεί να γίνει ποτέ αυτό, ειδικά σε περίοδους όξυνσης. Εγώ πάντως ποτέ μου δεν κράτησα ίσες αποστάσεις, πάντα ήταν άνισες νομίζω. Άλλωστε και ο Μαρξ είχε μιλήσει για το άνισο δίκαιο αν θυμάμαι καλά. ;)
      Αυτά και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
    9. ...μάλλον "σας" ευχαριστώ Φάρε.

      Διαγραφή
    10. Προφανως δεν αναφερομαι σε σενα με τα παραπανω, αλλα αυτο νομιζω το καταλαβες.
      Μα αυτο που λες στην δευτερη παραγραφο ειναι και το point. Οτι ολοι αυτοι οι ανθρωποι δεν ηταν ποτε οπως πλασσαρονταν (πλουραλιστες, δικαιοι κτλ) Ολο αυτο γινοταν για να κερδιζουν αναγνωστες απο ενα ποικιλομορφο κοινο και προθυμα αυτια. Να ειναι αρεστοι σε ολους ή σε οσους περισσοτερους.
      Τωρα ουτε καν το αυτονοητο.

      Οι μερες ειναι πολυ μιζερες οντως. Απο πολλες αποψεις.

      Διαγραφή
    11. Manny over and out.

      Φαρε σορρυ για το highjack : ]]]]]

      Διαγραφή
    12. Αυτά δεν σημαίνoυν ότι δεν θα ξαναγράψω ε; :)

      Διαγραφή
    13. Να παραφράσω το γνωστό απόφθεγμα:

      "Δεν έχει σημασία αν συμφωνώ ή διαφωνώ με αυτό που λες, όμως θα κάνω τα πάντα να έχεις το δικαίωμα και την ελευθερία να το λες" !

      Αυτό το σκεπτικό θέλω και νομίζω ότι πρέπει, αγκαλιάζει όλους μας !

      Manny Clavera: Τι θα πει highjack ?

      Διαγραφή
  2. xrwmatakaiskies: Χε χε, ναι πολύ ωραία λέξη !

    Κοίτα, έτσι είναι, αυτό, το Κόμμα το έχει καταγγείλει πολλές φορές και στο παρελθόν.

    Γι αυτό και πρέπει κάποιοι από μας, που στο κάτω κάτω έχουμε γράψει μια ιστορία χρόνων στο ... άθλημα, να μην αφήσουμε τον "χώρο" στα χέρια των κάθε λογής τυχωδιοκτών και παραχαρακτών της Ιστορίας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαρε, εννοει: στο facebook οταν κανεις like κατι, σημαινει σου αρεσει το συγκεκριμενο. Σατυριζοντας λοιπον κανει ... καρα-like το αρθρο σου!

    Sartiv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θεωρώ πολύ passé ένα κόμμα - και δη το Κόμμα - να χρησιμοποιεί το φατσοβιβλίο για τις ανακοινώσεις του. Το θεωρώ και πολύ ... ασόβαρο το συγκεκριμένο μέσον.
    Ίσως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το τουίτερ για τις ανακοινώσεις του με λινκς προς τις αντίστοιχες σελίδες του ΚΚΕ και του Ρ.
    (και όποιος θέλει ακολουθεί)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. spiral architect: Για το φέισμπουκ, συμφωνώ απόλυτα όπως τα λες.

      Για το τουίτερ, δεν ξέρω περισσότερα, απλά να πω ότι προς το παρόν το ΚΚΕ ΔΕΝ το χρησιμοποιεί, οπότε κάθε αναφορά είναι εκ του πονηρού.

      (φυσικά μιλάω γι αυτούς που "ανοίγουν" δικούς τους, προσωπικούς λογαριασμούς στο τουίτερ και τους αποδίδουν στο Κόμμα)

      Διαγραφή
  5. spiral

    Καλα, το ..φατσοβιβλιο δεν το συμπαθησα ποτε, αλλα τελευταια εγινε εντελως..
    passé, που λες κι εσυ! Οσο για το twitter, εγινε τελικα ενα πιο συντομο ..fb!
    Εχω ενα twitter account, αλλα σκεφτομαι να το σταματησω, εχοντας απογοητευτει απο τις..βλακειες που ακουει κανεις (κι εκει!) :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με παρεξηγήσατε αλλά φταίω εγώ...
    Το σχόλιο μου δεν ήταν ούτε μπηχτή ούτε αναφορά σε κάποιον συγκεκριμένα. Το έθεσα απλά ως ζήτημα που χρειάζεται μια κάποια προσοχή. Θα μου πείτε τώρα ποιά είμαι εγώ για να σας εφιστώ την προσοχή για το οτιδήποτε...και δίκιο θα έχετε
    Με το που έκανα δικό μου λογαριασμό ένιωσα πολύ άνετα να σχολιάσω εδώ γιατί εγώ σας διαβάζω αρκετούς μήνες τώρα αλλά εσάς λογικό ήταν να σας φανεί περίεργο αφού δεν με ξέρετε.
    yuri έχεις δίκιο, είμαι κι εγώ μια ανώνυμη σχολιάστρια στην ουσία,και έχεις δικαίωμα κι εσύ και όλοι οι υπόλοιποι να είστε επιφυλακτικοί (πρώτα και κύρια) μαζί μου, όμως πιστευώ πως όταν έρθει η ώρα να κάνουμε καμιά καλή κουβέντα (ίσως χρειαστούν αρκετές μετά από αυτή μου την βλακεία) θα φανεί από μόνο του πως δεν έχω να κρύψω τίποτα "πονηρό" ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xrwmatakaiskies: Εγώ πάντως δεν παρεξήγησα τίποτα. Αλλοίμονο. Όχι δεν θα είχαμε δίκιο να σου πούμε ποια είσαι εσύ που μας εφιστάς την προσοχή.

      Σε έναν δημόσιο διάλογο ο καθένας συμβάλλει με τις τοποθετήσεις του.

      Μάλιστα πήρα αφορμή αυτά που γράφεις, για να πω κι εγώ τα δικά μου.

      Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ να κουβεντιάζω μαζί σου, βρίσκω πολύ πολύ ενδιαφέρουσες τις θέσεις σου και αυτά που λες και πολύ θα ήθελα αυτό να συνεχιστεί.

      Διαγραφή
    2. Προσωπικά xrwmatakaiskies δεν είμαι επιφυλακτικός με κανένα, γιατί το γράψιμο το δικό μου είναι περισσότερο για να μοιράζομαι κάποιες σκέψεις σ' ένα διαφορετικό επίπεδο αν το θέλεις από αυτό της φιλίας, της επαγγελματικής ή συνδικαλιστικής σχέσης. Επίσης δεν είμαι blogger, ούτε στο facebook, ούτε στο twitter κλπ., οπότε ούτε αυτές οι "ηλεκτρονικές κοινότητες" μου είναι γνωστές και οικείες (και δεν το θέλω να είναι τις περισσότερες φορές, μεταξύ μας). Με αυτή την έννοια για μένα δεν μπαίνει ούτε το "καινούριος" και "παλιός": Εσύ (θεωρητικά μιλώντας) μπορεί να ξέρεις πολύ περισσότερα και περισσότερους από εμένα.

      Κατά βάση πέτυχες μια περίοδο που είμαι στις ανάποδές μου με το κόμμα και κάπως πιο ευαίσθητος σε ερεθίσματα. Δεν τρέχει τίποτε λοιπόν, μην το σκέφτεσαι, απλά το συνδύασα με μια άλλη "προστριβή", καθώς και κάποιες γενικεύσεις και "απογοητεύσεις" που πέφτουν τελευταίως πολύ εύκολα (και όχι μόνο στο δίκτυο) και...την συνέχεια την ξέρεις.

      Διαγραφή
    3. Yuri - xrwmatakaiskies: Πιστεύω ότι σαν μεγάλα ... παιδιά (βάζω και ... μένα μέσα χε χε) που είμαστε, μπορούμε να συζητάμε ελεύθερα, αν θέλετε να βγάζουμε και απωθημένα που έχουμε μέσα μας, ή να λέμε εδώ πράγματα που δεν μπορούμε να τα πούμε αλλού (είτε γιατί δεν μας ακούν, είτε γιατί αλλού ντρεπόμαστε ή φοβόμαστε να τα πούμε κλπ.).

      Μάλιστα, όταν λέγονται με φιλικό ή και συντροφικό πνεύμα, ακόμα πιο καλά, δεν πρέπει να έχουμε πρόβλημα μεταξύ μας, έτσι δεν είναι ;

      Τώρα, ειδικά, όταν βρισκόμαστε στις "ανάποδές" μας, εγώ τουλάχιστον είμαι ανοιχτός σε κάθε είδους συζήτηση.

      Σε κάθε περίπτωση, θεωρώ ότι έχει γίνει ένας πολύ όμορφος διάλογος μεταξύ μας, κάτι που θέλω πάση θυσία να συνεχιστεί και σας παρακαλώ γι αυτό !

      Διαγραφή
  7. Φάρε έχεις απόλυτο δίκιο....

    yuri χαίρομαι αν δεν υπάρχει πρόβλημα από μεριά σου και να είσαι σίγουρος οτι δεν ύπάρχει κι απ΄τη δική μου...
    Όσο για τις ανάποδες που λες , όλοι έχουμε τα "ups and down" μας ανα περιόδους, το περίεργο θα ήταν να μην τα είχαμε! Η κρίση δημιουργεί και κρίσιμες καταστάσεις! Το μόνο σίγουρο είναι οτι η απογοήτευση δεν θα φέρει λύσεις, δεν έφερε ποτέ, πουθενά και σε κανέναν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε χρήστης μπορεί να σχολιάσει στο γλόμπινγκ αφού επιλέξει διακριτικό ψευδώνυμο για αποφυγή συγχίσεων είτε με λογαριασμό Google είτε με τη χρήση της υπηρεσίας openID είτε με την απλή επιλογή ονόματος χρήστη.
Προσβλητικά ή υβριστικά σχόλια για συντάκτες ή σχολιαστές θα διαγράφονται. Δεν ενθαρρύνεται η χρήση υβριστικών λέξεων ή εκφράσεων.
Ο σχολιασμός γίνεται με το ελληνικό αλφάβητο και με μικρά γράμματα

Οι διαχειριστές έχουν τη δυνατότητα να προβαίνουν σε διαγραφή σχολίων που δημιουργούν σκόπιμη ή μη σύγχιση και απομάκρυνση από το θέμα της ανάρτησης.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...